"בעידן הדיגיטלי – ארגונים נדרשים לספק זמינות תמידית"

"האתגר של הארגונים כיום, הוא לנסוך ביטחון בלקוחות שלהם, על ידי הבטחת זמינות תמידית של המידע והמערכות שלהם", כך אמרה ורד ליברמן, מנהלת אזורית, Veeam

ורד ליברמן, מנהלת וים באזור MED. צילום: ניב קנטור

"בעידן המודרני כיום, הדיגיטלי – הטכנולוגיה נוגעת בחיינו ועוטפת אותנו בכל היבט שהוא. לכן, ארגונים נדרשים לספק זמינות תמידית למערכות ה-IT ולמידע שלהם, לטובת ההמשכיות העסקית", כך אמרה ורד ליברמן, מנהלת אזורית, Veeam.

ליברמן דיברה בפתח כנס שערך הסניף הישראלי של חברת ניהול המידע. האירוע, שנשא את הכותרת VeeamOn Tour, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד') באולם אירועים אושן, גני התערוכה, תל אביב. בכנס השתתפו כ-500 מלקוחות הסניף הישראלי של החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי ליברמן, "עולם המחשוב חווה בעשורים האחרונים כמה מהפכות על: מיינפריים, קליינט-סרבר, וירטואליזציה – וכיום המעבר למחשוב ענן. כולנו חיים חיים דיגיטליים, עבור מי שעבר את גיל ה-30, מדובר בתהליך ארוך".

"בכל מקרה, כיום אנו נמצאים במצב בו איננו יודעים להסתדר בלא טלפון נייד תקין, בלא יכולת למסחר מקוון תמיד. הילדים שלנו תופסים את הטלפון הנייד כמשהו שבין השאר יש בו אופציה לשוחח, הם ממעטים לצפות בטלוויזיה, וגלויה בדואר הם ככל הנראה לא קיבלו. הם מביטים על ארון הדיסקים שלנו בתמיהה, ואין להם מושג מה זו קלטת".

"'נון סטופ' היא המנטרה העסקית כיום"

האתגר של הארגונים כיום, אמרה ליברמן, "הוא לנסוך ביטחון בלקוחות שלהם, על ידי הבטחת זמינות תמידית של המידע והמערכות שלהם. ארגונים נדרשים להיות מסוגלים לספק המשכיות עסקית, לצד חוויית משתמש דיגיטלית – בלא הפסקה. מידת ההמשכיות העסקית היא זו שתקבע את מידת הרלוונטיות של הארגון. 'נון סטופ' היא המנטרה העסקית כיום".

לדבריה, "מאפייני המחשוב החדש הם: חוויית משתמש פשוטה וידידותית; הכל מיידי, מערכות משולבות ומשובצות (למשל, אפליקציות בנייד); מערכות מותאמות אישית – וזמינות תמיד".

"החברה נוסדה ב-2006", אמרה ליברמן, "ובחלוף השנים יש לה יותר מ-265 אלף לקוחות, 49 אלף שותפים עסקיים ויותר מ-3,000 עובדים – אלף מהם גויסו בשנה החולפת. מתחילת הדרך הארגון מצוי בצמיחה מתמדת. צמחנו בעולם ב-34% בהכנסות הרבעון האחרון, שעמדו על 187 מיליון דולרים – כאשר 60% מהן נבעו מהפעילות שלנו בענן. חווינו גידול של 84% בהזמנות חדשות מארגוני אנטרפרייז, בהשוואה לאשתקד, עם סגירה של יותר עסקאות אנטרפרייז ב-2017 מאשר בכל ארבע השנים הקודמות. חווינו גידול של 72% בפתרונות לסביבות מרובות עננים. מחזורה של החברה עומד על כ-800 מיליון דולר, וקצב הגידול שלה הוא מהגבוהים בשוק".

"הקמנו את הסניף הישראלי של החברה לפני שש שנים", אמרה ליברמן, "וכיום יש לנו יותר מ-2,000 לקוחות בישראל. הגענו לנתח שוק גדול זה בשל הקשרים המצוינים שלנו עם המפיצים השותפים והלקוחות".

"שנת 2017 הייתה שנה טובה עבור הסניף הישראלי, עם גידול דו-ספרתי באחוזים, ואני מעריכה כי המגמה תימשך כך גם ב-2018", סיכמה. "כעת, המוצר שלנו מתאים גם לשוק ארגוני אנטרפרייז – המהווה כבר נתח משמעותי מהפעילות שלנו בארץ, לצד המשך הפעילות שלנו מול ארגוני SMB".

הכופרות "פורחות"

מייקל קייד, אוונגליסט טכנולוגי לאיזור אירופה, Veeam, אמר כי "אתגר המנמ"רים הוא המשכיות עסקית בלתי פוסקת. בעידן בו הכופרות 'פורחות' והיקפן גדל, המענה הוא גיבוי של כל המידע, הנכסים הארגונים. כל אפליקציה, כל נתון ומידע צריכים להיות מוגנים וזמינים בכל מקום ובכל עת".

בשנה האחרונה, אמר קייד, "השקענו רבות בפיתוח פתרונות לסביבות IT היברידיות, כמו גם עבור סביבות מרובות עננים. זאת בהתאם למה שקורה כיום במערכי המחשוב בארגונים, אשר עובדים בסביבות IT הטרוגניות.

מייקל קייד, אוונגליסט טכנולוגי לאיזור אירופה, Veeam. צילום: ניב קנטור

מייקל קייד, אוונגליסט טכנולוגי לאיזור אירופה, Veeam. צילום: ניב קנטור

ארגונים שומרים את הגיבויים שלהם לפרקי זמן ארוכים, כדי להיות ערוכים לכל תרחיש שהוא, כמו גם על מנת לעמוד ולהלום את הרגולציות השונות. כאשר הם עוברים לענן, נדרש מענה מיטבי לשחזור הנתונים אשר עברו גיבוי בדטה סנטר או בענן, ולאפשר להם יכולת לשחזור בדטה סנטר, כמו גם בענן הציבורי".

Veeam, סיכם קייד, "מספקת ללקוחות הארגוניים שיפור משמעותי בעת מימוש תהליכי גיבוי ושחזור, הן בהיבט התפעול, והן במהירות של הגיבוי והשחזור. אנו מביאים לקיצור תהליכים ולפישוט שלהם בכל הקשור לתהליכי הגיבוי והשחזור, השכפול לאתר DR, וגם לאתרים מרוחקים".

"אנו משפרים את תהליכי ניהול העותקים, תהליכי התאוששות מאסון ומימוש של המשכיות עסקית. בנוסף, אנו מביאים עם הפתרון שלנו חסכון משמעותי בעלויות".

הכנס הסתיים בהרצאתו של הג'ודוקא לשעבר אריק זאבי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים