מסתמן: מחסור באספקת מכשירי ה-iPhone X

המכשיר אמור להגיע למדפים ב-3 בנובמבר, אלא שנראה שיהיו שיבושים באספקתו, עקב הרכבת רכיבים שקשורים לטכנולוגיית זיהוי הפנים שמוטמעת במכשיר החדש

iPhone ראשון עם חיבור USB-C. האם הוא סנונית המבשרת את השינוי? צילום אילוסטרציה: BigStock

אפל (Apple) נתקלת בקושי נוסף הנוגע לייצור מכשיר הדגל החדש שלה, ה-iPhone X, שלפי התכנון אמור להגיע למדפים בארצות הברית ב-3 בנובמבר. לפי דיווחים, נראה כי הוא יצא מאוחר יותר ואולי אף יהיו שיבושים באספקתו. מקורבים לנושא טענו כי מדובר בשני רכיבים הקרויים רומיאו ויוליה, שקשורים לטכנולוגיית זיהוי הפנים שמוטמעת במכשיר החדש.

התקלה החדשה מתווספת לחששות הקיימים מפני מחסור ממושך כאשר יחלו המכירות.

לפי הדיווחים, הרכבת רכיב הרומיאו ארוכה יותר מזו של רכיב היוליה, מה שגורם חוסר איזון באספקה, המעכב את הייצור ההמוני של ה-iPhone X.

תחילת המכירה של ה-iPhone X, שנקבעה ל-3 בנובמבר, התאחרה גם היא בשל בעיה בשרשרת הייצור שאפל נתקלה בה בקיץ האחרון, שהוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) דיווח עליה, שקשורה למסכי ה-OLED המותקנים במכשיר החדש. סיבה נוספת לעיכוב שהועלתה נובעת מקשיים שאפל נתקלה בהם בשילוב סורק טביעת האצבע לתוך מסך ה-OLED שהתגלה כבעייתי, ולבסוף היא ויתרה על הסורק במכשיר החדש.

לדברי אנליסטים, אם יתפתחו בעיות הזמינות של ה-iPhone X ויחרגו מעבר ל-15 בנובמבר ולתקופת החגים של סוף השנה האזרחית, עשויים משתמשי iPhone לשקול מעבר למכשיר אחר, מה שיחליש את צפי המכירות של החברה.

אפל סירבה להגיב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים