תקלות טכניות פגעו בג'ימייל, Drive ו-Google Maps

שירותים שונים של גוגל חוו אתמול (ג') הפסקות למשך כמה שעות ● לקוחות התלוננו על קשיים בכניסה ועל מיילים שהתקבלו פעמיים ● ענקית הטכנולוגיה מסרה שהשירותים חזרו לפעול כרגיל

מחברה שפעלה ממוסך לתאגיד ענק. גוגל. צילום: BigStock

גוגל (Google) סבלה אתמול (ג') מתקלה טכנית בינלאומית גדולה, שהביאה לכך שרבים מהמשתמשים בשירותיה של הענקית לא היו מסוגלים לבדוק את חשבונות הג'ימייל (Gmail) שלהם, להשתמש בשירות המפות (Google Maps) או באפליקציות הדרייב (Google Drive).

על פי דו"ח ניתוחי האינטרנט של Outage Report, את הפגיעה החמורה ביותר ספגו משתמשים באירופה, בצפון אמריקה וביפן.

בהצהרה שהתפרסמה באתר מרכז השליטה של ה-G Suite, המנטר את כל היישומים של גוגל, נכתב כי "משתמשים דיווחו על איטיות וטעויות קישוריות. אנחנו בודקים דיווחים על בעיה בג'ימייל. נספק מידע נוסף בקרוב". לאחר מכן מסרה החברה, בתשובה לפניית אתר Gadgets 360, כי השירותים שבו לסדרם.

כרגיל בנסיבות דומות, משתמשים פנו לטוויטר (Twitter) בכדי לשתף את העולם בתקלה. בין הציוצים שהביעו תרעומת על הבעיות הופיע אחד של משתמש ששאל את חבריו: "מי מתקשה להשתמש בגוגל היום? ג'ימייל דוחה אותי, כך גם התרגום… אני יכול רק לגגל". משתמש אחר צייץ: "מסיבה כלשהי, אני חסום לגישה אל אתרים מג'ימייל. מה זה, לעזאזל?".

יצוין כי בימים האחרונים חווה שירות Google Drive – שלאחרונה נודע כי בקרוב יסיים את פעולתו כליל – תקלות רבות. בשבוע שעבר נפל השירות בברזיל ובמקומות אחרים בעולם למשך כשעה. ב-26 בחודש תשיק גוגל את Drive File Stream – אפליקציית גיבוי וסנכרון הקבצים השולחנית החדשה שלה, שתחליף את הדרייב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים