מתחרות, הגיע הזמן להילחץ? סלקום TV הגיע ל-150 אלף בתי אב
סלקום השיקה את שירות הטלוויזיה שלה בסוף 2014 במחיר חדירה של 99 שקלים, והצליחה למשוך אליה לקוחות רבים מן המתחרות הגדולות והמסורתיות HOT ו-yes
סלקום הודיעה לבורסה, כי שירות סלקום TV שלה כבר הגיע ל-150 אלף בתי אב.
סלקום השיקה את שירות הטלוויזיה שלה בסוף 2014 במחיר חדירה של 99 שקלים, והצליחה למשוך אליה לקוחות רבים מן המתחרות הגדולות והמסורתיות HOT ו-yes.
מאז שהשיקה סלקום את שירות הטלוויזיה שלה, הושקו מיזמים נוספים של טלוויזיה אינטרנטית, בהם Smart של טריפל סי, ובאחרונה פרטנר TV ורמי לוי TV – שיתוף פעולה בין רמי לוי ל-HOT.
מספר המנויים שנטשו את HOT ו-yes גרם לחברות הוותיקות להצטרף ל-"חגיגה", ו-HOT השיקה את שירות נקסט פלוס האינטרנטי שלה, וגם yes אמורה להשיק את שירות Sting TV.
נראה שדווקא הכניסה לשוק הטלוויזיה של חברות נוספות גורמת לרבים לשקול ואף "להגר" לשירותי הטלוויזיה החדשים ולשלם הרבה פחות מאשר על השירותים המסורתיים של HOT ו-yes.
ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום, אמר, כי "סלקום TV הודיעה היום על 150 אלף לקוחות, נתח שוק של 10%, שמציבים אותה כשירות הטלוויזיה המועדף על הצרכנים, אשר ממשיכים להצטרף אליו בקצב מוגבר".
תגובות
(0)