iOS 11 מגיעה בחודש הבא – ו-200 אלף אפליקציות בסכנה

אחד השינויים הבולטים ביותר שתביא איתה מערכת ההפעלה, היא תמיכה באפליקציות 64 ביט ● יישומי 32 ביט לא יוכלו לפעול, וכנראה גם לא יהיה ניתן להוריד אותן בכלל מ-AppStore

עדכון חדש וטוב ל-iOS?

iOS 11, מערכת ההפעלה החדשה של אפל (Apple), אמורה להיות מושקת במהלך החודש הבא.

מעבר לשינויים בתצוגה, בתפעול ובאפליקציות, אחד השינויים הבולטים ביותר שתביא איתה מערכת ההפעלה, היא תמיכה באפליקציות 64 ביט. אפליקציות שנכתבו ב-32 ביט ולא עודכנו לא יוכלו לפעול במערכת ההפעלה iOS 11, ולמעשה המשתמשים כנראה גם לא יוכלו להוריד אותן בכלל מ-AppStore.

למעשה כבר מינואר האחרון התחילה אפל להזהיר את המשתמשים מפני שימוש באפליקציות 32 ביט, והיא מזכירה את העובדה שאפליקציות אלו יפסיקו לעבוד עם העדכון ל-iOS 11.

תמונת המצב הנוכחית מגלה שעדיין די הרבה אפליקציות ב-AppStore כלל לא עודכנו. למעשה כ-8%, או כ-187 אלף אפליקציות מבין ה-2.4 מליון שמוצעות בחנות, עדיין לא עודכנו. רוב האפליקציות הללו הן משחקים, לפי הידוע.

אפל אינה מתכוונת למחוק מהחנות את יישומי ה-32 ביט. iOS 11 מיועדת להתקנה רק במכשירים שתומכים ב-64 ביט, אבל עדיין יש בשוק מכשירי iPhone ו-iPad ישנים שתומכים ב-32 ביט בלבד. בעלי מכשירים אלו יוכלו להמשיך ולהריץ את אפליקציות ה-32 ביט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים