איך לייעל את סביבת היישומים הניידים בארגון?

"בכל תחומי הפעילות ובעיקר בהתייחס לעולם היישומים הניידים, המנמ"ר נדרש לתת מענה מהיר, יעיל, זול ודינאמי - במינימום היערכות - וזאת למרות המורכבות של הפיתוח והתחזוקה של פתרונות ניידים", כך מסביר דני בלטוך, סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק בנטאלייזר

08/08/2017 12:47
דני בלטוך, סמנכ"ל פיתוח עסקי, נטאלייזר. צילום: יח"צ

בפאנל בנושא כיצד מייעלים את עולם המחשוב, התייחסתי לסביבת היישומים הניידים המשרתים את פעילות הארגון.

תחום זה הינו תחום דינאמי המשולב בכל נימי הפעולה של הארגון העסקי ובכל תחומי הפעילות שלו, ולפיכך הקריטיות שלו לשמירה על שגרת הפעילות היומיומית ולהצלחת הארגון משמעותית ביותר (תחשבו מה המשמעות הארגונית של מאות אנשי שטח מושבתים).

המנמ"ר, בכל תחומי הפעילות ובעיקר בהתייחס לעולם היישומים הניידים, נדרש לתת מענה מהיר, יעיל, זול ודינאמי – במינימום היערכות (תשתיות, רכש, פיתוח, הדרכה והטמעה), וזאת למרות המורכבות של הפיתוח והתחזוקה של פתרונות ניידים.

התמודדות בשוק משתנה ודינאמי

כדי לתת מענה לצרכים אלו ועוד, פיתחנו פלטפורמה המאפשרת לכל ארגון, בכל תחום פעילות ו/או גודל, ליישם בזמני שיא (אפילו של דקות) מגוון בלתי מוגבל של יישומים ניידים כמענה לצורכים הניידים של הארגון.

מדובר בפלטפורמה דינאמית המוצעת בענן (קיימת אפשרות להתקנה פנימית) ולכן זמינה למימוש מידי.

Gazpacho תומכת במגוון המכשירים הניידים ולכן פותרת את הדאגה של התאמה או חילופי מכשירים. הפלטפורמה מאפשרת, בתהליך פשוט של הגדרות ללא פיתוח, לממש יישומים מורכבים, לאחר הדרכה קצרה באופן עצמאי דבר המשחרר מתלות בספק חיצוני ומאפשר עצמאות תפעולית.

Gazpacho משלבת טכנולוגיות מתקדמות הכוללות סריקת תעודות, שילוב חתימה גרפומטרית, העברת וידיאו ועוד מה שמאפשר הגדרה של תהליכים מורכבים על תשתית אחת דבר המשפר את החיסכון, מקצר את תהליכי ההיערכות והיציאה לשטח.

היכולות המגוונות של Gazpacho מאפשרות התמודדות בשוק משתנה ודינאמי, תוך הקטנת ההוצאות.

מעולם לא היה למנמ"ר קל יותר לומר "כן" לכל דרישה ליישום לאנשי השטח המגיעה לשולחנו ולשולחנם של אנשי ה-IT של הארגון.

אז אם אתם שואלים אותי כיצד יכול המנמ"ר להתמודד היום עם הדרישה ההולכת וגוברת מצד ההנהלה להתייעלות? מאיפה כדאי שיתחיל? וכיצד נטאלייזר יכולה לעזור לו?

נדמה לי שהתשובה ברורה – Gazpacho כמענה לדרישות ליישומים הניידים הארגוניים.

הכותב הינו סמנכ"ל פיתוח עסקי ושיווק בנטאלייזר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים