בית המשפט הרחיק את פילבר ממשרד התקשורת ל-30 יום נוספים

בהחלטתה כתבה השופטת כי נגד מנכ"ל משרד התקשורת יש "חשד סביר שאינו מבוטל כלל וכלל" ● עו"ד לינור יוכלמן, מזכירת בזק ויד ימינו של אלוביץ', הורחקה לשבועיים נוספים

מנכ"ל משרד התקשורת, שלמה פילבר. צילום ארכיון: Mikes doghouse

בית המשפט החליט להרחיק את עו"ד שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת, מהמשרד ל-30 ימים נוטפים. פילבר הוא אחד החשודים המרכזיים בפרשת בזק.

במסגרת הדיון הועלו שתי הצעות: להרחיק אותו ל-30 ימים נוספים מהמשרד, כבקשת הרשות לניירות ערך, או להשעות אותו מתפקידו עד תום החקירה נגדו, כבקשת פרקליטיו. השופטת רות פוזננסקי-כץ מבית משפט השלום בתל אביב החליטה להיענות לבקשת הרשות.

בהחלטתה כתבה השופטת כי "במהלך הדיון הוצגו בפני חומרים רבים מהם למדתי גם הפעם על החשד הסביר בעניינו של החשוד. מדובר בחשד סביר שאינו מבוטל כלל וכלל, אשר עולה בקנה אחד עם החשדות המיוחסים לחשוד וכן מקים את עילות המעצר המפורטות בבקשה".

לדבריה, "במצב דברים זה אני סבורה כי הכף נוטה בשלב זה לטובת אינטרס החקירה ואינטרס הציבור על דרך של קבלת התנאים המבוקשים".

בית המשפט אף החליט להשאיר בעינו את צו עיכוב היציאה מהארץ למשך חצי שנה שהוצא נגד פילבר. יצוין כי פילבר מוחלף בינתיים על ידי מימון שמילה, סמנכ"ל במשרד.

צו איסור פרסום – לשבועיים נוספים

במקביל, האריכה השופטת את צו איסור הפרסום על פרטי חקירת בזק למשך שבועיים נוספים.

שתי חשודות נוספות בפרשה שהתקיים אתמול (א') דיון בעניינן הן עדי קאהן-קוגן, היועצת הבכירה של פילבר, ועו"ד לינור יוכלמן, מזכירת בזק ויד ימינו של בעל השליטה בחברה, שאול אלוביץ'.

בעניינה של יוכלמן נקבע כי היא תורחק לשבועיים נוספים ממשרדי החברות המעורבות בפרשה – בזק, yes וחלל תקשורת. היא מורחקת ממשרדי בזק כבר מסוף חודש יוני, מספר ימים לאחר תחילת החקירה. הדיון בעניינה של קאהן-קוגן נסב סביב בקשתה לצאת לחו"ל וסוכם בין הרשות לעורכי דינה שהיא תוכל לעשות זאת לאחר שתפקיד ערבות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים