סודה סטרים מטמיעה מערכת אינטגרציה בענן של אורקל

הפרויקט החל ביוני השנה ויסתיים בחודשים הקרובים ● היקפו הכספי מוערך בכ-300 אלף שקלים

סודה סטרים

סודה סטרים החלה בהטמעת מערכת SOA בענן של אורקל (Oracle). הפרויקט החל ביוני השנה ויסתיים בחודשים הקרובים. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכ-300 אלף שקלים.

מערכת ה-SOA, ראשי תיבות של ארכיטקטורה מוכוונת שירותים, תאפשר לה ליצור אינטגרציה בין מערכות ענן שונות ולייעל את תהליכי העבודה בחברה. על פי סודה סטרים, מדובר בצעד משמעותי נוסף במסע אל הענן שהיא עורכת בשנה האחרונה. זאת, לאחר שהיא בחרה מערכת ERP של NetSuite מבית אורקל.

סודה סטרים ישראל הינה חברת בת מקבוצת סודה סטרים הבינלאומית. החברה הינה מפיצה בלעדית של מוצרי סודה סטרים ובריטה בישראל. לחברה מערך הפצה ומכירות עצמאי, המשווק את מוצריה.

בשל הפרויקט, אורקל תמשיך לפתח את האינטגרציה של מערכות סודה סטרים, על בסיס הדור הבא בענן, באמצעות שירות SOA Cloud Service של החברה. השירות יאפשר לחברה לחבר את מערכת ה-ERP של NetSuite ומערכות ענן נוספות שהיא עובדת איתן, דוגמת Salesforce – בזמן קצר, תוך שימוש ביכולות מובנות של המוצר, בשל הימצאות המחברים (קונקטורים).

סודה סטרים תעביר תהליכים תפעוליים שלה לענן, על מנת לייעל את תחזוקת התהליכים הללו, ובכך תקצר זמני פיתוח ותוכל לתת מענה לדרישות עסקיות הגוברות והולכות עם כניסתה לשווקים חדשים. החברה עובדת זה כמה שנים עם SOA Suite ופיתחה מגוון רחב של תהליכי אינטגרציה למערכות ארגוניות קיימות, כמו ה-ERP של אורקל, המוטמע זה שנים בחברה, לצד תהליכי EDI מול לקוחותיה.

לדברי ניר רכב, ראש אגף מערכות המידע בסודה סטרים, "הפרויקט מאפשר לנו להתקדם עם טכנולוגיות אורקל לדור הבא של המערכות ולהיות מוכנים לכל משימת אינטגרציה. בין אם נדרשת אינטגרציה בין מערכות ענן או מערכות ברישוי תוכנה מסורתי. השירות יאפשר רציפות, שרידות, קלות תחזוקה ושירות אמין לתפעול מערכות החברה".

רונן שוורץ, מנהל מכירות באגף הטכנולוגיות של אורקל ישראל, ציין כי "האתגר בפרויקט בסודה סטרים היה להוכיח שתהליך שעובד ב-SOA ברישוי מסורתי, המוכר למיישמי SOA בחברה – יכול לעבור לענן, בקלות ובשקיפות – בלא צורך בפיתוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים