כך תנצחו בעולם החדש
"רוב המוצרים והשירותים דומים, אין מוצר שהוא טוב יותר אבסולוטית. מה שמבדל הוא מידת הקשר של הלקוח לארגון ולמוצר", לדברי פיטר בל, סגן נשיא לשיווק מוצר במרקטו
אנחנו נמצאים כיום בעידן כלכלת המעורבות (Engagement), שתכליתה שימור והידוק הקשר עם הלקוח. רוב המוצרים והשירותים דומים, אין מוצר שהוא טוב יותר אבסולוטית. מה שמבדל הוא מידת הקשר של הלקוח לארגון ולמוצר.
העולם הדיגיטלי לא שונה מהותית מזה הפיזי וכמו בו, יש לזהות רמזים (דיגיטליים, במקרה הזה) ולהסתייע בהם, לטובת הידוק וטיוב הקשר עם הלקוחות. כלומר, על מנת לנצח בעולם החדש יש צורך 'להקשיב' להם דיגיטלית.
מרקטו מפתחת פלטפורמה לניהול השיווק של ארגונים בעידן הדיגיטלי. המערכת מתחברת למערכות CRM, כמו גם למערכות ניהול אתרים (CMS), פרסום ואנליטיקה, ומאפשרת לארגונים לייצר אינטראקציות מותאמות אישית עם לקוחות ולקוחות פוטנציאליים – בכל הערוצים הרלוונטיים. הם יכולים לנהל באמצעות הפלטפורמה את הלידים שלהם באופן אישי, לאורך מסע הלקוח.
להעביר את המסר הנכון לכל לקוח ובכל ערוץ תקשורת
הלקוחות של ימינו שולטים בתהליך הקנייה טוב יותר מבעבר. 94% מהם מבצעים תחקיר ברשת לפני שהם קונים. ארגונים צריכים להיערך לכך ולהעביר את המסר הנכון עבור אותו הלקוח בכל ערוץ תקשורת.
על מנת לנצח בעולם זה צריך, כאמור, "להקשיב" דיגיטלית, לתקשר, לבצע חיבור בכל הערוצים, ללמוד מה עובד – ומה לא, להשתמש במכונות לומדות לטובת חיזוי, ולעשות זאת באופן מעגלי לשיפור תמידי.
אנחנו, במרקטו, יודעים לעשות פרסונליזציה לגולשים, גם אם שמם אינו ידוע. אנחנו יודעים לשפר את מסע הלקוח, המבוצע במגוון ערוצים, "לחמם" אותו, להעניק לו תכנים מותאמים אישית, להוביל את הלקוח במסע ולעשות זאת באופן אקטיבי, בלי "למשוך אותו באף".
כך מתקבל מבט 360 מעלות על הלקוח, עם תקשורת מותאמת אישית ומיכון בזמן אמת, כמו גם עם יכולת לעשות סגמנטציה, פילוחים שונים ושינוי פני האתר לפי הצורך. לא נכון שיהיה מסר אחד לכולם. אנחנו יודעים לשווק את המסר הנכון בזמן הנכון לאדם הנכון.
למרקטו יש יותר מ-600 שותפים וקהילה בת 100 אלף מנהלי שיווק. היא מיוצגת בישראל על ידי One1. יש לחברה יותר מ-4,000 לקוחות ארגוניים, כ-80 מהם בישראל. בין לקוחותינו נמצאות CA, eBay, מיקרוסופט (Microsoft), ג'נרל אלקטריק (GE) ובאחרונה, המוצר שלנו הוטמע במערכות השיווק של ויזה (Visa) העולמית. מה שטוב ל-eBay טוב לשיווק של כל ארגון בעולם.
הכותב הינו סגן נשיא לשיווק מוצר במרקטו.
תגובות
(0)