יוטפו מכפילה את מצבת כח האדם ומגייסת 170 עובדים

חברת הסטארט־אפ "השתלטה" על בניין שלם בתל אביב ושכרה ב-14 מיליון שקלים כ-2,600 מ"ר שמשתרעים על 3.5 קומות וגג לאירועים, למשך חמש שנים

רותם לנדא, סמנכ"ל הכספים של יוטפו. צילום: פולה זן

חברת הסטארט־אפ יוטפו (Yotpo) עורכת מבצע גיוס נרחב של 170 איש חדשים, ובכך תכפיל את מצבת כח האדם שלה בישראל. הביקוש הגדול לאנשי מכירות ולמתכנתים בחברה הוא תוצאה מהצמיחה בפעילות החברה והצפי להמשך הגידול. כמו כן מתכוונים ביוטפו לפתוח משרות רבות בתחום השיווק והמוצרים.

עקב המהלך החשוב, "השתלטה" החברה על בניין שלם בתל אביב ברחוב דוד חכמי 12, ושכרה 2,600 מ"ר שמשתרעים על 3.5 קומות וגג לאירועים למשך חמש שנים. זאת במקום התוכנית המקורית של מעבר לאחד המגדלים החדשים בעיר.

יוטפו, העוסקת בפיתוח מוצרים לשיווק מקוון, מתכוונת להשקיע מיליוני שקלים נוספים בעיצוב המשרדים לצרכיה. העיצוב יהיה ייחודי בסגנון תעשייתי, בתכנון של האדריכל רואי דוד.

לשקף את את האופי האמיתי של החברה

הבניין מתוכנן להכיל 350 עובדים וביוטפו מתכננים לשכור קומה נוספת בנכס צמוד על מנת להקים למאות עובדי החברה חדר אוכל רחב מימדים שישמש אותם לאכול ביחד, במקום להתפזר במסעדות האזור.

שטח נרחב באחת הקומות יוקצה לשיתופי פעולה עם קהילת המפתחים והסטארט-אפיסטים שיוטפו מארחת באופן קבוע במסגרת ארועים מקצועיים וחברתיים כגון Meetups וכנסים.

לדברי רותם לנדא, סמנכ"ל הכספים של יוטפו, "הבחירה בבניין ייחודי לחברה שיהפוך להיות בנין 'יוטפו' בתל אביב הוא צעד מתבקש שכן הדי.אן.איי של החברה מבוסס על אינטימיות, ולכן המעבר לגורדי שחקים פחות התאים".

"העבודה בחלל עבודה משותף תוך שיתוף פעולה בין האנשים ואוירה יותר 'סטארט-אפית', משקפת את האופי האמיתי של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים