קבוצת טוטנהאם: אנחנו לא הבזבוז המטורף הבא של צוקרברג

האם הבעלים של ענקית הרשת החברתית מתכנן להשקיע בקבוצת טוטנהאם המובילה מיליארד דולר דרך חברת השקעות אמריקנית? בטוטנהאם טוענים - להד"ם

מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד פייסבוק

החברה האמריקנית Iconiq Capital פנתה למספר חברות בקשר לאפשרות לרכישת קבוצת טוטנהאם – ממובילות ליגת העל האנגלית בעונה הקודמת – כך דיווח אתמול (א') ה-Sunday Times. בין המתעניינים ברכישה הוזכר לא אחר מאשר מארק צוקרברג, מייסד ומנכ"ל פייסבוק (Facebook), אשר לה שני מיליארד משתמשים.

צוקרברג – שכתב העת פורבס (Forbes) העריך את הונו האישי בסכום של 55.8 מיליארד דולר והציב אותו במקום החמישי ברשימת עשירי העולם בספטמבר 2016 – עשוי לגלות עניין ברור במועדון הכדורגל האנגלי המצליח.

ההכנסות האסטרונומיות של טוטנהאם מגיעות מעסקאות טלוויזיה עם סקיי (Sky) ו-BT, ואלו הופכות את המועדון הספציפי, כמו גם את כל הפריימיירליג, למוקד השקעה מושך לקונים זרים.

רק שיפצה את האצטדיון בשיתוף בנקים מובילים

טוטנהאם – שסיימה שנייה בליגת העל בעונה החולפת – מכחישה מצידה את הדיווחים על ההשתלטות הצפויה ועל מערבותו של צוקרברג בדברים.

עם זאת, המועדון, אשר נמצא כעת בתהליך של בניית אצטדיון חדש ליד אצטדיון הבית הנוכחי שלו, מתרכז בעיקר בהפגת ההשערות כי הוא יעמוד בכלל למכירה.

בהודעה שפורסמה באתר הרשמי של המועדון נכתב: "המועדון העסיק את בנק רוטשילד (Rothschild) בכדי להבטיח את מימון האצטדיון החדש. כצפוי, הצעות רבות הגיעו, כולל השקעות בנקאיות והון עצמי".

"המועדון הודיע ב-31 במאי 2017 על השלמת מימון החוב הבנקאי לאצטדיון החדש, עם קונסורציום של בנקים הקשורים ל-Bank of America Merrill Lynch International Limited, גולדמן זאקס (Goldman Sachs Bank USA) ארצות הברית ו-HSBC Bank".

"הדירקטוריון סבור כי היה זה הפתרון האופטימלי לטובת המעריצים, העובדים ובעלי המניות והמשך הפיתוח של המועדון. הדירקטוריון אינו נמצא בדיונים הנוגעים להצעת השתלטות על המועדון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים