דיילים במשקפי מציאות רבודה?
חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות מעוניינת לצעוד אל המחר ומתכננת לצייד את צוות האוויר שלה במשקפי AR שיספקו לאנשיו - לפחות כך מקווים בחברה - אפשרות להעניק ללקוחות שירות מתקדם ואיכותי יותר
Emirates Airlines – חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות – מנסה להיות מיוחדת, ובוחנת דרכים לצייד את אנשי צוות האוויר שלה במשקפי מציאות רבודה, שיציגו בפניהם נתונים על הלקוח ובכך יאפשרו שירות אישי. ייתכן שבעתיד גם הנוסעים יקבלו משקפיים כאלה, כדי שיוכלו למצוא את דרכם בנמלי תעופה או לצפות בתפריטי ארוחות.
"אנחנו יכולים לשפר מאוד את שירות הלקוחות שלנו", אמר כריסטוף מולר, מנהל דיגיטל וחדשנות בחברת התעופה, שיש לה את הקו הישיר הארוך בעולם (לפנמה סיטי), אשר מונה לתפקיד לפני כשנה, בכדי לסייע לחברה להתחדש. "הצרכן ירצה לתקשר בדרך אחרת לגמרי", הוא אמר.
נשיא החברה, טים קלארק, כבר הזהיר שהחברה צפויה להתמודד מול תחרות קשה מצד חברות זולות, כמו Norwegian Air Shuttle, שמרחיבות את מגוון מסלולי הטיסה שלהן ומאיימות לכרסם במובילות השוק של חברת התעופה של אמירויות המפרץ, שהייתה הראשונה להציע בארים ומקלחות במטוסיה, ושכעת מנסה להשקיע בטכנולוגיה חדשה שתסייע לה להישאר בראש.
מציאות רבודה (AR – Augmented Reality) זוכה לתשומת לב של חברות רבות, שמבקשות לשפר את חוויית השירות של לקוחותיהן או את הפריון של עובדיהן, אבל עדיין מצויה בחיתוליה בתחומים שמחוץ למשחקים. רוב השימושים המסחריים מצויים במצב של פיילוט, ורוב האפליקציות מורצות על סמארטפונים ולא במשקפיים חכמים, כך שייתכן שיעבור עוד זמן רב לפני שנוסעיה של Emirates או צוותי האוויר שלה יתחילו להסתובב במשקפיים חכמים.
תגובות
(0)