PresenTense מחפש מנכ"ל: גיא שפיגלמן עוזב את תפקידו

שפיגלמן יסיים את תפקידו כמנכ"ל הארגון בדצמבר, לאחר חמש שנים בתפקיד ● PresenTense הוא ארגון שמבקש ליצור שינוי חברתי באמצעות יזמות

גיא שפיגלמן, מנכ"ל PresenTense. צילום: אלעד זגמן

PresenTense, ארגון ללא מטרות רווח, שפועל ליצירת שינוי חברתי באמצעות יזמות, מחפש מנכ"ל/ית. זאת, לאחר שגיא שפיגלמן, שמשמש בתפקיד בחמש השנים האחרונות, יעזוב אותו בדצמבר הקרוב.

המטרה של הארגון היא להנגיש את החדשנות והיזמות לכלל האוכלוסייה, באופן שבו כל חלקי החברה יוכלו ליהנות מיתרונותיה. מדי שנה הוא תומך ביותר מ-100 סטארט-אפים חברתיים, טכנולוגיים ועסקיים, באמצעות 12 אקסלרטורים ותוכניות חדשנות.

את תהליך איתור המנכ"ל/ית החדש/ה יוביל דירקטוריון PresenTense, בליווי עמותת מתאם. המנכ"ל/ית החדש/ה צפוי/ה להיכנס לתפקיד בנובמבר הקרוב ולעבור חפיפה בת חודשיים. עם פרישתו יצטרף שפיגלמן לדירקטוריון של PresenTense Israel. יצוין כי במהלך התהליך תימשכנה פעילויות הארגון כסדרן.

דרישות הארגון מהמנכ"ל/ית החדש/ה הן: הזדהות עם ערכי היסוד של PresenTense – הנגשת יזמות בכלל החברה הישראלית, עם דגש על פריפריות גיאוגרפיות וחברתיות, ויזמות ככלי מרכזי להעצמה אישית, קהילתית ומקומית; ניסיון מוכח של מינימום שלוש שנים בתפקיד ניהולי קודם – חובה; ניסיון מוכח בתחום היזמות – עדיפות; ניסיון תעסוקתי וניהולי בעולם העסקי ובעולם ההיי-טק; ניסיון מוכח בגיוס וניהול כספים – עדיפות; וניסיון בבניית שותפויות אסטרטגיות ופיתוח עסקי.

כמו כן, בארגון מחפשים אדם "חולם" ויצירתי, עם יכולת ירידה לפרטים ויכולות תפעוליות מוכחות; יכולת מוכחת לניהול עובדים באופן מנהיגותי ומאפשר, תוך כבוד הדדי ורתימה לשיתוף פעולה פורה; יכולת עבודה בארגון דינאמי, תחת לחץ וריבוי משימות; יתרון להיכרות וניסיון במגזר החברתי; ואנגלית מצוינת, ברמת שפת אם

דנה הוכשטיין מאן, יו"רית דירקטוריון PresenTense ומנהלת ALYNnovation, אמרה כי "בחמש השנים האחרונות, תחת שפיגלמן, PresenTense פרץ למחוזות חדשים. הארגון הקים בתקופה זו אקסלרטורים עבור יזמים מהחברות הערבית והחרדית, הפנה עוד משאבי חדשנות לאפיקים חברתיים והקים את האקסלרטור הראשון בעולם למיזמים עבור אנשים עם מוגבלויות. כעת, עם פרישתו של שפיגלמן, הדירקטוריון פועל לגיוס מנכ"ל חדש – כזה שמסוגל לשלב חזון עם מנהיגות ויכולת ארגונית יוצאת דופן. אנחנו מכוונים גבוה ושואפים למנות מישהו שיכול להפוך את אומת הסטארט-אפ למחוללת שינוי חברתי בישראל ומחוצה לה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים