סטארט-אפ למטיילים – במקום הראשון בתחרות של אוניברסיטת תל אביב

מיזם Easy2Hike, שמבטיח לשפר את חוויית הביקור של מטיילים בפארקי טבע ומסייע גם למנהלי הפארקים, קיבל השקעה בסך של 100 אלף דולר

מימין: נגה קופ, ינקי מרגלית, ג'רמי קולר, ארז טלגם, ד"ר איריס גינזבורג, יזהר שי, פרופ' משה צבירן ופרופ' דוד מנדלוביץ'. צילום: ישראל הדרי

Easy2Hike – סטארט-אפ שנועד למבקרים ולמנהלי פארקי טבע ברחבי העולם – הגיע למקום הראשון בתחרות קולר לסטארט-אפים שערכה הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב. החברה זכתה במענק של 100 אלף דולר.

הסטארט-אפ הזוכה הוקם על ידי ארז טלגם, בוגר תוכנית ה-MBA בניהול טכנולוגיה, יזמות וחדשנות בפקולטה, ואורי בר. הוא מאפשר למטיילים לדעת על מסלולים ואטרקציות בפארקי הטבע השונים, ומנהלי הפארקים יכולים לקבל באמצעות הפלטפורמה שהחברה מציעה כלים המאפשרים להם לייצר תובנות לגבי התנהגות המבקרים. באמצעות תובנות אלה הם יכולים לשפר את ניהול הפארק ואת החוויה שמוצעת למבקרים בו, ולהגדיל את ההכנסות.

מיזם נוסף שהשתתף בשלב הגמר הוא She'z – אפליקציה לייעוץ מקצועי לנשים בנושאים שונים, כמו הורות וקריירה, המתבססת על כלכלה שיתופית. המיזם הוקם על ידי קרן רביב, עדי בנגל דותן וניר ברנשטיין, ועל היועצים לאפליקציה נמנית העיתונאית ליהיא לפיד, שאף הגיעה לתמוך בחברי הצוות בתחרות.

מימין: פרופ' משה צבירן, ליהיא לפיד, קרן רביב, היזמית והמנכ"לית של She'z; וניר ברנשטיין, מנהל הטכנולוגיות הראשי של החברה. צילום: ישראל הדרי

מימין: פרופ' משה צבירן, ליהיא לפיד, קרן רביב, היזמית והמנכ"לית של She'z; וניר ברנשטיין, מנהל הטכנולוגיות הראשי של החברה. צילום: ישראל הדרי

עוד במשתתפים: Galivac – סטארט-אפ שמפתח מבחני מיון והשמה חדשניים במציאות מדומה, במטרה לאפשר לחברות לגייס עובדים איכותיים ומתאימים תוך חיסכון בזמן, כסף וכוח אדם; Castor – אפליקציה המאפשרת הדפסת תלת מימד של מודלים ממשחקי מחשב; ו-SkinCope – פלטרפורמת מעקב רפואי לרופאים, עבור חולים במחלות עור.

חבר השופטים בתחרות כלל, בנוסף לג'רמי קולר, שעל שמו נערכה התחרות, את יזהר שי, שותף מנהל בקיינן פרטנרס; ינקי מרגלית, מייסד אלדין ויו"ר פיקסטר מדיה; נגה קפ, מנטורית לסטארט-אפים ומשקיעה; ד"ר איריס גינזבורג, מנהלת תוכניות ה-MBA בחדשנות ויזמות בפקולטה לניהול; ופרופ' דוד מנדלוביץ' מהפקולטה להנדסה באוניברסיטת תל אביב, שגם משמש כמנהל קרן TAU Ventures. את האירוע הנחה פרופ' שון וויז מקנדה, שהוביל את צוות התחרות.

קולר ציין שהוא רואה חשיבות עליונה בקיומה של סביבה דינמית של יזמות וחדשנות, כנדבך נוסף למחקר ולהוראה.

פרופ' משה צבירן, דקאן הפקולטה לניהול, התייחס לתחרות, שהושקה השנה בפעם הראשונה ועתידה להפוך לתחרות שנתית, ואמר ש-"המיזמים שהגיעו לשלב הגמר הוכיחו בשלות רעיונית ועסקית, על אף שהם בתחילת דרכם – מה שמצביע על שילוב העשייה היזמית עם הרקע האקדמי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים