אינוקום תפיץ בישראל את פתרונות ניהול הזהויות של Centrify

פתרונותיה מספקים לארגון, בין היתר, ניהול אוטומטי של הגישה למערכות וליישומים הארגוניים, גישה מאובטחת לפתרונות ענן היברידי וציבורי, ואבטחה לפתרונות Big Data

תומר פרי, מנכ''ל אינוקום מקבוצת אמן. צילום: ניב קנטור

אינוקום, זרוע המוצרים של קבוצת אמן, תייצג ותפיץ בישראל את פתרונותיה של חברת אבטחת המידע Centrify, שמספקת מוצרים לניהול הזהויות והגישה למערכות הארגון (Identity & Access Management). במסגרת ההסכם, אינוקום אף תעניק תמיכה לפתרונות החברה בישראל.

החברה האמריקנית, שהוקמה ב-2004, משרתת יותר מ-5,000 לקוחות ברחבי העולם. על פי Centrify, פתרונותיה מספקים לארגון, בין היתר, ניהול אוטומטי של הגישה למערכות וליישומים הארגוניים ללא פגיעה בביצועים, גישה מאובטחת לפתרונות הענן ההיברידי והציבורי הבולטים בעולם, אבטחה לפתרונות Big Data, הטמעת מערכות המספקות אישורי כניסה למערכות ארגוניות ומבוססות Multi-Factor Authentication והתאמה לכללי הרגולציה.

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום, ציין שהחברה "פועלת כל הזמן על מנת לזהות תחומים ומוצרים חדשים בתחום הסייבר. אנחנו משקיעים רבות במחקר על ארגונים וסטארט-אפים שיכולים לענות על צרכי לקוחותינו ולקוחות פוטנציאליים".

לדבריו, "חתמנו על ההסכם עם Certify לאחר שזיהינו צורך הולך וגובר בשוק הישראלי בפתרונות לניהול הגישה והזהויות בארגון. אינוקום תמשיך להרחיב את פרוטפוליו החברות שהיא מציעה ללקוחותיה עם חברות אבטחה וסייבר בולטות בעולם".

ג'ינס בהטיה, מנהלת ערוצים אזורית ב-Centrify, אמרה ש-"שיתוף הפעולה שלנו עם אינוקום משמש עבורנו אבן דרך חשובה להרחבת פעילותנו בישראל, במגוון ארגונים בכל הגדלים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים