IdeoDigital רכשה חברה לפיתוח אתרי e-Commerce במיליוני שקלים

החברה הנרכשת, Robin, מלווה את הלקוחות משלב הייעוץ ועד לשלבי ניתוח המידע אודות המשתמשים, וחיזוי מגמות עתידיות ● היא נכנסה באחרונה לתחום חדש – מסחר אונליין בין עסקים

יוסי אסא, שותף מנהל ב-IdeoDigital

IdeoDigital, שמייעצת ומלווה חברות שעוברות טרנספורמציה דיגיטלית, הודיעה היום (ה') כי היא רוכשת את Robin, שמפתחת אתרי מסחר מקוון, תמורת כמה מיליוני שקלים. הרכישה מצטרפת לזו של Uteam, שעליה דיווחה החברה לפני כחודשיים.

Robin, שמונה 15 מומחים בפלטפורמת מג'נטו, החלה את דרכה ב-2009, ופרט לפיתוח אתרי e-Commerce היא מציעה שירותי אינטגרציה שלהם עם מערכות צד שלישי. החברה נותנת שירות ללקוחות משלב הייעוץ ועד לשלבי ניתוח המידע אודות המשתמשים באתר, וחיזוי מגמות עתידיות, בדגש על חוויית לקוח ורב ערוציות. בין לקוחותיה נמנות חברות בתחומים שונים, בהן מותגי אופנה כהוניגמן, Twenty Four Seven ,TNT ו-Keds, מותג ההנעלה Crocs&Co וחברת מוצרי התינוקות שילב.

יוסי אסא, שותף מנהל ב-IdeoDigital, אמר כי "האתרים ש-Robin מפתחת מספקים יחס המרה גבוה ומהווים דוגמה למימוש הפוטנציאל העסקי הטמון בתחום המסחר האלקטרוני. איכות הגימור של האתרים שאותם היא מפתחת גבוהה מאוד וזה ניכר במוניטין הרב שצברה בשוק. בחודשים האחרונים נכנסה החברה למימוש מערכות בתחום ה-B2B ולניהול של לקוחותיה – תחום חם, שמעניין אותנו מאוד. על רקע זה החלטנו לרכוש אותה, כדי שתהווה זרוע המסחר אלקטרוני של קבוצת IdeoDigital".

"אנחנו מאמינים שהחיבור ייתן לנו גב חזק ויאפשר לנו להתחייב לפרויקטים גדולים ומשמעותיים", ציין רועי רוסו, מנכ"ל Robin. "בשוק המסחר האלקטרוני חלה עלייה ניכרת בגובה הדרישות והציפיות של הלקוחות. עם החבירה ל-IdeoDigital, אני משוכנע שנוכל לתת מענה ראוי לכל הציפיות ולפתח שוק חדש שנמצא בחיתוליו – מסחר אלקטרוני בין עסקים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים