RELS מטמיעה ERP של סאפ בפלבורג פדרל בפרויקט במיליון שקלים

במסגרת הטמעת מערכת ה-SAP Business One פותח פתרון בטכנולוגיית האינטרנט של הדברים, המבצע אספקה אוטומטית של פריטים, כשמדף שקילה משדר שהפריט עומד להיגמר על המדף

גדי רחלזון, מנהל פעילות SAP Business One בסאפ ישראל

RELS טכנולוגיות מתקדמות עורכת בימים אלה פרויקט להטמעת מערכת ה-ERP של סאפ (SAP) בפלבורג פדרל. הפרויקט החל ב-2016 וצפוי להסתיים ביוני השנה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כמיליון שקלים.

המערכת המוטמעת היא  SAP Business One. פלבורג פדרל עוסקת בשיווק ברגים, אומים, מסמרים וקשיחים אחרים. המערכת תאחד את כלל הפעילויות הפיננסיות והלוגיסטיות בחברה ותשרת כ-50 מעובדי החברה.

במסגרת הפרויקט ביצעה פלבורג פדרל ארגון מחדש של תהליכים עסקיים בתחומים לוגיסטיים, כמו מלאי וניהול מחסן.

מערכת ה-ERP תשמש בחברה לתכנון, ניהול ושליטה על רבבות פריטי מלאי – בזמן אמת. היא כוללת מודולים לוגיסטיים דוגמת: ניהול שרשרת האספקה משלב ההזמנה, ניהול הרכש  והייצור וכן ניהול מחסן ממוחשב, לרבות ביקורת איכות לפני כניסה למלאי, ניהול מחסן ואיתורים, ליקוט ממוחשב באמצעות עגלות ליקוט ומלגזות עם קיט משקל, אריזה והפצה.

נהיה בקשר כשיתרוקנו המדפים

במסגרת הפרויקט, פותח למערכת פתרון מבוסס טכנולוגית סאפ, בשם Free Stock, העושה שימוש בטכנולוגית אינטרנט של הדברים. באמצעותו הלקוח יכול לקבל אספקה אוטומטית, ללא צורך בביצוע הזמנה, הודות לשילוב של מדפי שקילה, אשר משדרים למערכת הזמנות – כאשר המדפים עומדים להתרוקן. זאת, בנוסף לפורטל הזמנות, המאפשר לאנשי המכירות וללקוחות החברה לצפות במידע עדכני מקוון – ולבצע מגוון פעולות, לרבות הזמנות בקליק.

עם סיום ההטמעה יוכלו מנהלי החברה לקבל תמונה מלאה על פעילות הארגון בכלל המחלקות. זאת, בשל מערכת BI המשולבת במערכת ה-ERP. כך יוכלו אנשי פלבורג לקבל תחזיות מבוססות מודלים מורכבים ולהתחייב לאספקה מבוקרת עבור אלפי לקוחותיהם.

ליאור ישי, מנהל השיווק של פלבורג, אמר כי "מערכת ה-ERP תספק מבט של 360 מעלות על החברה, כך שתמיד אפשר לדעת בזמן אמת על המתרחש במחלקות השיווק והמכירות, במחלקת הכספים, בשירות הלקוחות, ברכש ובמחסן. בנוסף, היא מאפשרת הפקת דו"חות מורכבים, המבוססים על כלי בינה עסקית".

לדבריו, "סיום הפרויקט יביא לאיחוד כלל התהליכים בחברה תחת מערכת אחת, ויניב הגדלה של ההכנסות, תוך שיפור רמת השירות והדיוק במועדי האספקה. כך נשיג יתרונות מובהקים בשוק תחרותי כמו שלנו".

תהליך לא פשוט של חשיבה מחדש

מאור מלמד, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-RELS, הוסיף כי "בשל הטמעת מערכת ה-ERP ופתרונות משלימים שבוצעו בפרויקט, הלקוח קיבל תועלות עסקיות רבות. זאת, בשל ייעול כל שרשרת האספקה וניהול מחסן ממוחשב, אוטומציה של תהליכי עבודה ושיפור ניכר בשליטה ובקרה על המלאי והפעילות העסקית".

ישראל פטשניק, לשעבר מנמ"ר קוקה קולה (Coca Cola), אשר שימש כיועץ מלווה להטמעת המערכת, אמר כי "הפרויקט בפלבורג הצטיין במוכנות הנהלת החברה והבעלים להירתם לתהליך לא פשוט של חשיבה מחדש על תהליכי העבודה. לא רק יעילות – אלא גם אפקטיביות. זאת, תוך אימוץ תהליכי עבודה חדשים, מבוססי טכנולוגיה שלא הייתה מוכרת לפני כן בחברה".

גדי רחלזון, מנהל פעילות SAP Business One בסאפ ישראל, אמר כי "פלבורג מצטרפת ליותר מ-4,200 לקוחות המערכת בישראל".

"יישום מערכת ה-ERP בפלבורג מוכיח כי גם ארגונים מסדר גודל בינוני יכולים ליהנות מתהליכים אוטומטיים מבוססי טכנולוגיה מתקדמת, ולהפיק מהם תועלת עסקית משמעותית בכל שרשרת הערך – מהייצור, לוגיסטיקה, הרכש, השיווק המכירות ושירות הלקוחות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים