האם מייזו עומדת להיות הסינית הבאה שתייצר לעצמה את מעבדיה?

לפי דיווחים שנשמעו בשוק הסיני, נמצאת החברה בבדיקת היתכנות של ייצור/תכנון עצמאי מול יצרנית השבבים האמריקנית, טקסס אינטסרומנטס

מייזו

האם מייזו (Meizu) עומדת להיות היצרנית הסינית הבאה שתדאג לייצר לעצמה ולמכשיריה את המעבדים הראשיים שלה?

לפי דיווחים שנשמעו בשוק הסיני, נמצאת החברה בבדיקת היתכנות של ייצור/תכנון עצמאי מול יצרנית השבבים האמריקנית, טקסס אינטסרומנטס (Texas Instruments), למרות שזו עצמה אינה מייצרת שבבים בתחום הזה כבר מזה מספר שנים, לאחר שחיסלה את קו מוצרי ה-OMAP שמכרה עבור טלפונים וטאבלטים שלא זכו להצלחה מספיק גדולה.

לסיפור הזה אין עדיין תגובות משני הצדדים, גם לא כאלו ששוללות את המגעים, והצעד הזה של מייזו מפתיע למדי, מכיוון שמדובר בחברה שאינה – מבחינת הון – באותו קנה מידה כמו שיאומי (Xiaomi) ובוודאי וואווי (Huawei), שהן החברות הסיניות שמייצרות גם מעבדים מעבר למכשירים – כשאצל שאומי מדובר בכניסה טרייה מאוד לתחום.

מייזו מסתמכת כמעט לחלוטין על מעבדים של מדיה-טק (MediaTek) הטייוואנית עבור מכשיריה, להוציא את מכשירי הקצה העליון שלה, מספר מכשירים בודדים בהם היא שילבה מעבדים של סמסונג (Samsung).

ההערכה היא שהבעיות של מדיה-טק בייצור ובהשקה של מערכת הדגל החדשה שלה, Helio X30 – בגלל בעיות בכמות הסיליקון שניתן לייצר כיום בליטוגרפיה של 10 ננו-מטר – גרמו למייזו להתחיל להביט הצידה ולחפש פתרון בו היא לא תלויה לחלוטין בייצור המעבדים של חברות אחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים