Google Calendar מגיע ל-iPad

חדשות טובות לכל בעלי ה-iPad שבמקרה משתמשים ביומן ובלוח השנה של גוגל ● השניים עובדים כעת יפה יחד ומספקים אפשרויות נוחות מאוד לסנכרון יומנים ולניהול סדר יום מוצלח

רוצה להיות חלק מחייכם. Google Calendar

אתמול (ד') השיקה גוגל (Google) את אפליקציית היומן הנפוצה שלה, ה-Google Calendar, בעבור טאבלטים של המתחרה שלה אפל (Apple).

על יתרונות ה-Google Calendar הנוכחיים סיפרה מנהלת המוצר, שרון סטובזקי, בפוסט שהתפרסם בבלוג החברה. סטובזקי כתבה כי האפליקציה מתגאה בכך ש"כל תכונות לוח השנה שאתם מכירים ואוהבים" עברו עכשיו אופטימיזציה ל-iPad, בתוספת היכולת לחפש בלוח השנה באמצעות ה-Spotlight Search, היישר ממסך הבית.

היישום כולל גם תכונה חדשה למדי של תזמון חכם בשם "Find a Time", אשר נועדה לצמצם את כאב הראש של תזמון פגישות בלו"ז הצפוף של המשתמשים. כעת ניתן גם להוסיף יעדים אישיים ל-Calendar – כמו למשל הליכה למכון כושר ארבע פעמים בשבוע או הקשבה לשלושה פודקסטים חדשים בשבוע – והאפליקציה תעזור לכם לאתר זמן נוח ולוודא שהכוונה הזו תתממש.

כל היומנים באותו מקום

היומן המשודרג הזה מסתנכרן ומשתלב עם לוחות שנה אחרים שפועלים על המכשיר שלכם, כולל עם זה של ה-Exchange וה-iCloud, כך שתוכלו לעקוב אחר כל הפגישות שלכם במקום אחד.

בנוסף, אירועים מ-Gmail – כולל טיסות, הזמנות של בתי מלון, קונצרטים והזמנות במסעדות – מתווספים באופן אוטומטי ליומן ב-Google Calendar. תוכלו להחליף בקלות בין תצוגות, בכדי לראות את מה שתזמנתם בעבור היום, השבוע או החודש, וכן ליצור תזכורות ולהציג אותן לצד האירועים שלכם.

"הישארו קשובים לעדכונים נוספים, כמו ה-Today View Widget, שיסייע לכם לראות בקלות את האירועים הקרובים שלכם במרכז ההודעות ובמסך הנעילה בקרוב", הבטיחה סטובזקי.

אפליקציית היומן החינמית בעבור iOS זמינה ב-App Store. האפליקציה פועלת גם במכשירי iPhone ו-iPod touch, שבהם פועל iOS 9.0 ואילך.

אגב, אם אתם בדיוק בתהליך רכישה של iPad, כדאי לדעת כי בשבוע שעבר הודיעה אפל על דגם חדש ומשוכלל שהשיקה, שמחירו עומד על 329 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים