חדש באינסטגרם: שמירת סרטוני Live

כשהרשת החברתית השיקה את האפשרות להזרמת וידיאו בשידור חי בסוף השנה שעברה, הייתה לתכונה מכשלה מובהקת - אי אפשר היה לשמור את השידורים ברגע שהם הסתיימו ● כעת, העניין זוכה לתיקון מבורך

תוספות וחידושים. אינסטגרם

כמה פעמים שידרתם משהו באינסטגרם (Instagram) והתבאסתם שבסוף השידור לא יכולתם לצפות שוב בביצועים שלכם, ואף לשמר אותם לדורות הבאים? עושה רושם שאינסטגרם הבינה את החוסר הזה, ואתמול (ב') הוסיפה החברה לאפליקציה את האפשרות לשמור את שידורי הווידיאו החיים.

המהלך מאפשר כעת ל-Instagram Live לספק את אותן יכולות כמו אלו של השירותים המתחרים, פריסקופ (Periscope) של טוויטר (Twitter) והשירות של החברה האם של אינסטה – Facebook Live. שני השירותים הללו ללייב סטרימינג אפשרו למשתמשים לשמור סרטונים עוד קודם לכן.

כדאי להיזכר כי כאשר Instagram Live הושק, גונן קווין וייל, ראש המוצר של אינסטגרם, על השמטת התכונה ואמר כי היא מכוונת ונועדה לסייע למשתמשים להרגיש יותר בנוח עם הזרמת מדיה חיה על ידי הסרת הלחץ שהסרטונים יישמרו לנצח. גם כעת, עם הוספת התכונה, הסרטונים עדיין לא יישמרו כברירת מחדל, וזאת אולי בכדי לספק בכל זאת למשתמשים את שלוות הנפש שקטעי הווידיאו שלהם לא יישארו באופן קבוע באינטרנט.

היכולת לשמור את השידורים החיים באינסטגרם, מגיעה כעת עם העדכון לגרסה האחרונה של האפליקציה, ה-10.12, הן ב-iOS App Store והן בחנות Google Play.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Ofrivol5

    אני עדיתי לייב היום בערב (שעה 22:00 בערך, בתאריך- 17.1.19) ואני ממש רוצה לשמור את הלייב הזה.. איך אני מגיעה אליו למרות שסגרתי אותו???

אירועים קרובים