צ'לסי קלינטון מצטרפת לדירקטוריון אקספדיה

לפי מידע חדש, בתם של נשיא ארצות הברית לשעבר והמועמדת לנשיאות, ממשיכה להתרחק לכאורה מפוליטיקה ומעבה את ענייניה העסקיים - עם כניסתה למועצת המנהלים של אחד האתרים המובילים ברשת בתחום התיירות

אשת עסקים. צ'לסי קלינטון. צילום: Debby Wong/BigStock

על פי מסמכים שהוגשו בסוף השבוע על ידי הרגולטורים לרשות לניירות ערך בארצות הברית, מצטרפת בתם של ביל והילרי, צ'לסי קלינטון, למועצת המנהלים של אתר הנסיעות המקוון אקספדיה (Expedia), כך מספרת סוכנות Associated Press.

מהמסמכים ניתן ללמוד כי בתה של המועמדת לנשיאות ארצות הברית, הילרי קלינטון, הצטרפה למועצת המנהלים בת 14 החברים של החברה הנשלטת על ידי בארי דילר. קלינטון היא גם המנכ"לית של IAC/InterActiveCorp – חברה אחרת הנשלטת על ידי דילר.

אקספדיה לא חשפה כמה תשלם לקלינטון, אבל ידוע כי דירקטורים שאינם עובדים בחברה הרוויחו בשנת 2015 יותר מ-250 אלף דולר במסגרת תפקידם, כך על פי התיקים הרגולטוריים האחרונים.

צועדת לתחום העסקי ולא לזה הפוליטי

בהגשת המסמכים למשרתה ב-IAC נאמר כי קלינטון זכאית לקבל 300 אלף דולר בתמהיל של מניות ומזומנים בכל שנה שבה תשמש כמנהלת החברה.

הגשת המסמכים הגיעה יום לאחר שהוצאת הספרים Penguin Young Readers הודיעה כי תפרסם בסוף חודש מאי הקרוב ספר ילדים מאת קלינטון, ושמו באנגלית יהיה "She Persisted" ("היא הייתה עקבית", בתרגום חופשי). בספר, מעניקה קלינטון כבוד ל-13 נשים אמריקניות ש"לעולם לא יקבלו 'לא' כתשובה". בין הדמויות שנכללות בו מופיעות למשל הרייט טובמן, סוניה סוטומאיור ואופרה וינפרי.

המנוי החדש של קלינטון ג'וניור מסמן לכאורה את הליכתה הוודאית לתחום העסקי ולא לזה הפוליטי, כמו שעשו הוריה, אם כי נדמה כי העשייה העיקרית בעמדה החדשה תהיה בעיקר פוליטית גם כן. הלא כן?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים