מאזדה מחפשת סטארט-אפים בישראל

החברה תערוך האקתון שבו ישתתפו סטארט-אפים בעלי רעיונות וטכנולוגיות לשיפור בטיחות הנהיגה וייעול תחזוקת המכונית

התחבורה החכמה - החלטת ממשלה שמיושמת, לפחות נכון לעכשיו. צילום אילוסטרציה: BigStock

מאזדה (Mazda) מחפשת סטארט-אפים בישראל ותערוך האקתון בתל אביב ב-21 במרץ. החברה מעוניינת בסטארט-אפים שיסייעו לה לשיפור בטיחות הנהיגה וייעול תחזוקת המכונית. זאת, כחלק ממגמת המעבר לרכבים אוטונומיים.

ממאזדה נמסר כי מנהליה בחרו בישראל לאיתור חברות וצוותים עצמאיים מתאימים כי הם רואים בשוק המקומי "מעיין נובע של חדשנות טכנולוגית".

אילו סטארט-אפים מוזמנים להשתתף בהאקתון?

בתחום בטיחות הנהיגה, החברה מחפשת פיתוחים לסיוע לנהג בשעת חירום – אם בצורת פעולה יזומה של מערכת נהיגה אוטונומית ואם בצורת המלצה לנהג. החברה מעוניינת בטכנולוגיות AI, ראיית מכונה וניהול חיישנים, שתאפשר זמן תגובה מהיר יותר, זיהוי מצבים מסוכנים ומענה מדויק עבור הנהגים, בהתחשב במיקום ובמצב המכונית – ביחס לכלי הרכב שסביבה, להולכי רגל ולמכשולים בדרך.

בעולם בטיחות התחזוקה, מאזדה מעוניינת בכלים לבקרת תת המערכות הרבות של המכונית – מנוע, בלמים, פנסים, חיישנים למיניהם, דלק, קירור ועוד – על מנת לזהות אלמנטים חריגים בפעולתם ולהעביר לנהג מידע רלוונטי ושימושי לתחזוקה אופטימלית.

עוד רוצה החברה פלטפורמות UI ו-UX עבור יישומי מדיה, בריאות, תצוגה ועוד.

במאזדה אומרים כי החברה היא "עוד תאגיד יפני בינלאומי שמגיע לישראל כדי לחפש סטארט-אפים מקומיים, במסגרת תחרויות ואירועי יזמות. החיבור בין התרבות העסקית היפנית, שמתמקדת בפרטים ובאסטרטגיה, לתרבות הסטארט-אפים בישראל, שמתמקדים ביעדי פעילות נקודתיים, הוא בעל ערך סינרגטי ברור עבור התאגידים. החברות היפניות מעריכות את הזריזות, היוזמה והאנרגטיות של היזם הישראלי, ולכן מבקשות להתחבר למיזמים דווקא בארץ ולבנות עמם שותפויות מסוגים שונים".

בחברה מציינים כי "השותפויות עשויות להוליד בעתיד השקעות מסוגים שונים, משום שהמגזר התאגידי הוא הגורם שהיקף ההשקעות שלו הוא הגדול ביותר באקו-סיסטם ההיי-טק היפני".

יזמים המעוניינים להשתתף בהאקתון של מאזדה מוזמנים להירשם ולקבל פרטים נוספים כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים