ידיעות אחרונות הטמיעה גיבוי של קומוולט

הפרויקט החל במחצית שנת 2016 והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים

רונן נוי, סמנכ"ל מכירות בקומוולט ישראל. צילום: יח"צ

קבוצת ידיעות אחרונות הטמיעה את פתרון הגיבוי של קומוולט (Commvault). הפרויקט החל במחצית שנת 2016 והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

במסגרת הפרויקט שודרג מערך הגיבוי והשחזור של הקבוצה. את ההטמעה ביצעה YIT, חברת המחשוב של קבוצת ידיעות אחרונות, המתמחה בעולם הדיגיטל ופתרונות חכמים.

לקראת המעבר של כל קבוצת ידיעות אחרונות תחת קורת גג אחת, בחנו אנשי ה-IT של הקבוצה את תוכנת הגיבוי של הארגון, לטובת תכנון מעבר ללא איבוד נתונים וגיבויים.

הפתרון של קומוולט נבחר להטמעה בין השאר, בשל החסכון שהוא הניב לקבוצה בניהול האחסון וההגנה על המידע.

מעבר חלק וללא תקלות

במערכת הקודמת של ידיעות אחרונות לא היו פתרונות מתאימים שיטפלו בצורה מספקת בגיבויי Hyper-V וגיבויים אל מול המערכות הווירטואליות של VMware. בנוסף, חלק מהגיבויים היו נכשלים והשחזור לא היה מספק. עוד נמסר כי ניהול המערכת הישנה היה מסורבל וסבל מקשיים רבים. הפתרון של קומוולט מאפשר לקבוצה לבצע גיבוי Hyper-V, התאמה מלאה לסביבה הווירטואלית ותשתית מהירה יותר.

מעוז קהימקר, אחראי על הגיבוי ב-YIT, אמר כי "פתרון הגיבוי של קומוולט עונה על הצרכים שלנו, מספק לנו חסכון כלכלי, גיבוי מהיר, שחזור פשוט ואפשרויות שחזור שלא היו לנו קודם. בנוסף, מערכת הניהול שהוטמעה חוסכת לנו הרבה עבודה ידנית ושעות רבות של עבודה שנדרשנו להשקיע במערכת הישנה. המעבר לקומוולט נעשה בצורה חלקה וללא תקלות כלל".

רונן נוי, מנהל מכירות קומוולט ישראל, הוסיף כי "התוכנה שהוטמעה תסייע לצוות ה-IT של ידיעות לחסוך זמן עבודה, ותאפשר השקעת משאבים בשדרוג הארגון. שגרת העבודה הקודמת, כללה נפילות ותקלות רבות, פגעה במהלך התקין של העבודה השוטפת. הפתרון שהוטמע מסייע ביצירת ההמשכיות העסקית וזמינות מלאה סביב השעון, יחד עם חסכון משמעותי בעלויות ניהול והשקעות עתידיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים