OpenValley מקימה בקיסריה מתחם חדש לסטארט-אפים כולל אקסלרטור

מתחם העבודה המשותף ליזמים והמאיץ עבור חברות בינלאומיות, יוקם בשטח של יותר מ-1,800 מ"ר

מימין לשמאל: ישי קרניאל, מנהל נכסים בחברה לנכסי קיסריה; רן אלישע, סמנכ"ל החברה לנכסי קיסריה; יוסי אקרמן ואופיר דובובי, ממקימי Open Valley; מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה; וגיא סברסקי, סגן יו"ר קרן רוטשילד קיסריה. צילום: מירב אביטל

לאור הצלחת מתחם OpenValley ברמת ישי, ביוזמתם של יוסי אקרמן, מי שכיהן כמנכ"ל ונשיא אלביט מערכות, והיזם ואיש עסקים אופיר דובובי, החליטו השניים על פתיחת מתחם נוסף בפארק העסקים של קיסריה.

OpenValley תשכיר שטח הקרוב ל-2000 מ"ר במרכזו של פארק התעשיה הצפוני ובסמוך לתחנת הרכבת, במבנה "אופק 11" לצורך הקמת המתחם החדש ליזמים וסטארט-אפיסטים.

OpenValley הינו מתחם עבודה משותף ליזמים וחברות סטארט-אפ  וכן בעלי מקצועות חפשיים התורמים במתן שירותיהם ליצירת סביבה עסקית וקהילה תומכת עבור היזמים. החברה  רשמה על דגלה הקמת קהילות יזמיות עסקיות שלא בערים המרכזיות. המבנה ששכרה בפארק התעשיה בקיסריה הינו גדול מהמרכז ברמת ישי וישמש גם כמאיץ טכנולוגי עבור חברות מקומיות ובינלאומיות.

הדמיית אופק 11. עיצוב: קנפו כלימור אדריכלים

הדמיית אופק 11. עיצוב: קנפו כלימור אדריכלים

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה והחברה לנכסים, מציין כי "אופק 11 נבנה במפרט טכני עשיר ומשתרע על שתי קומות. זהו המבנה הרביעי בקומפלקס מבני משרדים שהקימה החברה לנכסי קיסריה בחלקו הצפוני של הפארק, בסמוך לתחנת הרכבת – כולם מאוכלסים במלואם".

לדבריו, "האקו-סיסטם הייחודי שיצרנו כאן מעניק לדיירים שלנו ערך מוסף משמעותי הן כלפי לקוחות והן כלפי ספקים וחברות-האם שלהם בחו"ל. החבירה עם OpenValley תאפשר לנו להעניק פתרון אטרקטיבי גם ליזמים, סטארט-אפיסטים ובעלי מקצועות חופשיים שמבקשים לשכור בפארק עמדות עבודה ומשרדים קטנים יחסית ובגמישות מקסימלית".

דובובי אמר כי "המרכז שאנו מפעילים ברמת ישי מעיד על ביקוש רב של בעלי מקצועות חופשיים שמבקשים לפתח את עסקיהם מבלי להיכנס לערים הגדולות על כל הכרוך בכך מבחינת עלויות וזמן נסיעה מבוזבז".

"בדומה למה שיצרנו ברמת ישי, אנו נתמוך ונלווה את המיזמים השונים ונעזור להם בעמידה ביעדיהם העסקיים. לכן החלטנו להקים בפארק החכם של קיסריה קהילה עסקית יזמית וצומחת שתיתן פתרון דומה לעמדות ומרחבי עבודה בגדלים שונים ולכל טווח זמן נדרש, גם ליזמים באזור קיסריה, חדרה, זיכרון יעקב, פרדס חנה והאזור. במקביל נשכיר כאן כמובן גם חדרי ישיבות מאובזרים לחברות ובעלי מקצועות חופשיים מהאזור כולו".

עוד אמר דובובי כי "המתחם ישמש גם כמרכז לימוד והכשרה בתחומי חדשנות ויזמות אשר יאפשר לכלל החברות בפארק התעשייה ליהנות משירותיו בתחומים אלו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Techome

    בנוסף לכל מתחמי העבודה המשותפים שיש באזור תל אביב, פתחנו אחד חדש בראשון ! מחפשים סביבבת עבודה עם סטארטאפיסטים ויזמים ? מחפשים סביבה עם אווירה קלילה ודינאמית ? רוצים להינות מההיתרון של עבודה במשרד משותף בלי כל הבלאגן שכרוך בכך ? אם כן, הגעתם למקום הנכון! בtechome יצרנו במיוחד בשבילכם סביבת עבודה עם אווירה קלילה ודינאמית, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לבוא, להתרשם ולהצטרף ! לפרטים נוספים : 1. דף הפייסבוק שלנו :https://www.facebook.com/TechomeRishon/ 2. טלפון לבירורים: 03-7296037

אירועים קרובים