מכשירי סמסונג החדשים – קנייה באינטרנט בלבד

מדובר בשני מכשירים בסדרת ה-Galaxy J של החברה שקיבלו עיצוב מתקדם יותר וכן תכונות משופרות

מכשירי סמסונג החדשים. לא ניתן להשיג בחנויות

לראשונה בישראל תמכור סמסונג (Samsung) זוג מכשירים באופן מקוון בלבד, באתר של סאני תקשורת,  היבואנית הרשמית של הענקית, וכן באתר וואלה!שופס. מדובר בשני מכשירים בסדרת ה-Galaxy J של החברה שקיבלו עיצוב מתקדם יותר וכן תכונות משופרות לעומת המכשירים הקודמים ששחררה החברה באותה סדרה.

המוטיב הבולט במכשירים החדשים, Galaxy J7 Prime ו-Galaxy J5 Prime, הוא שילוב של גוף מתכתי אחוד במקום גוף הפלסטיק שהיה נהוג בגרסאות הקודמות וכן שילוב של זכוכית הגנה Gorilla Glass, וזאת כאמור בתוספת לתצורה משופרת יותר. שני המכשירים תומכים כמובן ב-LTE.

ה-J7 Prime הוא, כמו קודמיו, עם מסך 5.5 אינץ'. המעבד מורכב משמונה ליבות במהירות 1.6 ג'יגה-הרץ. מבחינת זיכרון הוא מגיע עם 3 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 16 ג'יגה-בייט זיכרןן אחסון ואפשרות הרחבה באמצעות כרטיס microSD בעוד 256 ג'יגה-בייט לכל היותר. הסוללה היא בנפח של 3,300mAh. המצלמה האחורית היא בגודל 13 מגה-פיקסל והקדמית 8 מגה-פיקסל.

ה-J5 Prime הוא מכשיר עם מסך 5 אינץ'. מעבר לגודל המסך השינויים בו הם מעבד ארבע ליבות במהירות 1.4 ג'גיה-הרץ, 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, סוללת 2,400mAh ומצלמה קדמית בגודל של 5 מגה-פיקסל.

"לראשונה אנו מתחילים לשווק מכשירים באמצעות האינטרנט, כך שהלקוחות יוכלו לרכוש מכשיר מתקדם, עם האחריות הרשמית של היצרן, ללא צורך לגשת לחנויות. אנו מאמינים בסדרת ה- J ורואים כי יש קהל יעד הולך וגדל למכשירים איכותיים, אמינים וביחס עלות-תועלת מנצח", אמר אורן מרון, מנהל חטיבת המובייל בסמסונג ישראל.

המכשירים יהיו זמינים באופן בלעדי בצבעי זהוב ושחור במשך חודש במחירים של 1,599 שקלים ו-1,299 שקלים בהתאמה ועם ערכת חינם שכוללת כרטיס זיכרון בנפח 64 ג'יגה-בייט, מטען לרכב ותושבת מגנטית לרכב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים