"על תוכן להימצא בזמן ובמקום הנכון, בלי צורך לחפש אותו"

כך אמר ייבגני קוצ'יאש, סגן מנהל תפעולי בטרהלינק ● לדבריו, "הרבה מאוד מהתוכן מפוזר במקומות לא מעטים ברחבי ה-IT, כמו בגן חיות"

ייבגני קוצ'יאש, סגן מנהל תפעולי בטרהלינק. צילום: ניב קנטור

"למה בעצם אנחנו מבצעים חיפוש אחר מסמכים? אנחנו מחפשים מסמכים כי אנחנו לא מוצאים אותם. רגע אחרי ששמרנו אותם אנחנו בדרך כלל גם שוכחים היכן. הרי אם היינו יודעים איפה הם, לא היינו צריכים לחפש אותם, ובדרך כלל אנחנו מגלים שאנחנו לא יודעים את זה בדיוק ברגע שאנחנו זקוקים להם יותר מכל", כך אמר ייבגני קוצ'יאש, סגן מנהל תפעולי בטרהלינק (TerraLink).

קוצ'יאש דיבר באירוע KMDM – כנס ניהול ידע ומסמכים השנתי שנערך בסוף השבוע שעבר באולמי LAGO בראשון לציון בהפקת אנשים ומחשבים ובהנחיית אשר גליקמן וד"ר מוריה לוי.

לדבריו, "פתרון ניהול ידע נכון צריך להתבסס על שלושה עמודי תווך: להעביר תוכן בזמן הנכון ובמקום הנכון בלי שהמשתמש צריך להתחיל לחפש אותו; להעביר את המידע הזה תוך שימוש בחוויית משתמש שזהה לכל האורך; והעמוד השלישי הוא שהוא שאספקת התוכן למשתמש תהיה איכותית".

לראות מיד מול העיניים

קוצ'יאש טען, "פתרון OpenText של החברה מתאים במדויק לשלוש הדרישות הבסיסיות הללו, כלשחברה יש למעלה מ-120 אלף משתמשי OpenText והיא מטפלת בכ-250 מיליון מסמכים.

"מנהלת מכירות שרוצה לבדוק הצעות מחיר קודמות לפני שהיא שולחת הצעה בעצמה, צריכה לראות אותן מיד מול העיניים", הוא אמר תוך שהוא מתייחס לעמוד התוון הראשון שטווה.

"עם פתרון OpenText היא לא צריכה לחפש, כי כל המסמכים שקשורים לאותו עסק נמצאים במקום אחד בכרטיס שלו. המצב המושלם הוא שהתוכן נמצא בדיוק במקום ובדיוק בזמן, ולא משנה באיזו מערכת עובדים. אנשים לא היו צריכים לחפש אם התוכן היה שם בשבילם בדיוק כשהם רוצים אותו, וזה בדיוק מה ש-OpenText מציעה: כל התוכן במקום אחד, נגיש בזמן ולא משנה מה התוכן שמקושר, בין אם זה מסמכים, משימות, מידע או אנשים".

לא משנה מה יש מאחור

לדעת קוצ'יאש, הרבה מאוד מהתוכן כיום מפוזר במקומות לא מעטים ברחבי ה-IT כמו ברחבי גן חיות. "לאף חברה אין תוכנה עסקית אחת. לפעמים זה אפילו מוגזם ונראה ממש כמו גן חיות, כי יש יצרניות תוכן שונות וספקים שונים".

"המטרה שלנו היא להזין את היישומים הללו באותו תוכן – ושתוכן יהיה תמיד נכון ומדויק בכל אחד מהיישומים העסקיים הללו, ולא משנה אם מדובר בסאפ (SAP), Salesforce או אורקל (Oracle). המטרה צריכה להיות לפשט את התוכן ולהנגיש אותו למשתמש בצורה זהה כשלא משנה מה יש מאחור", הוא טען.

לגבי עמוד התווך השלישי, אספקה איכותית של התוכן, אמר קוצ'יאש כי "הטכנולוגיה בה משתמשים, ה-API שמחבר בין היישומים ועזור להם להשתלב אלו עם אלו, הופכת מאוד פשוטה עם הפתרון שלנו. בוחרים סוגי האובייקטים שרוצים להתחבר איתם, ואז מקשרים אותם לשטחי עבודה המתייחסים ב-OpenText, וזה הכל".

"זה אמנם לא מסתכם בשלוש לחיצות עכבר, אבל עדיין מדובר בדרך קלה שעובדת בכל מקום אותו דבר ומספקת אותו מראה ואותה חוויה עבור כל יישום שרוצים לשלב".

קוצ'יאש גם ניצל את הבמה כדי לחנוך באופן רשמי את הסניף הישראלי של החברה, טרהלינק ישראל, אשר נרשם ברשם החברות לפני כחודשיים, ואף הציג בפני מאות המשתתפים את המנכ"לית המקומית, יפה פרבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים