מקבלת תיאבון: פייסבוק מאפשרת להזמין אוכל וכרטיסי קולנוע באתר
המהלך נעשה כחלק מהאסטרטגיה של מארק צוקרברג להפוך את הרשת לתחנה אחת ולחזק את הקשר בין משתמשי הקצה לבעלי עסקים הפועלים בה
לייקים? שיתופים? פיצות. פייסבוק (Facebook) הודיעה כי החל מאתמול (ד') ניתן להזמין אוכל ולרכוש כרטיסים לפעילויות תרבות ופנאי דרך הרשת החברתית הגדולה בעולם, שכוללת 1.7 מיליארד משתמשים.
זאת, כחלק מהאסטרטגיה של מארק צוקרברג להפוך את הרשת לתחנה אחת ולחזק את הקשר בין משתמשי הקצה לבעלי עסקים הפועלים בפייסבוק. השירות זמין לפי שעה רק בארצות הברית.
במהלך החודש האחרון הציגה פייסבוק כמה פיצ'רים המאפשרים למשתמשיה לבצע רכישות באתר, תחת הפלטפורמה של Marketplace. האחרון שבהם, שכאמור הוצג אתמול, מאפשר לגולשים להזמין אוכל, לרכוש כרטיסי קולנוע ואפילו לקבוע תור למכוני יופי.
בהודעה של החברה נמסר כי השירות צפוי לגדול במהלך השנה הקרובה.
"השאלה היא איך אנחנו יכולים להפוך את פייסבוק למקום יותר שימושי בחיי היומיום", אמר אנדרו בוסוורת', ראש מחלקת טכנולוגיה שיווקית ברשת החברתית. לדבריו, פעילותה של פייסבוק בזירה זו תימשך גם "בחודשים הקרובים".
תגובות
(0)