חור שחור: מה מסתתר בתוך ה-iPhone 7 לאחר ביטול חיבור האוזניות?

לפי החברה, המקום הריק נתפס על ידי ברומטר שמאפשר למכשיר להיות הרבה יותר מדויק, ברמה שניתן לזהות אפילו טיפוס בגרם מדרגות

iPhone . צילום: אתר אפל

שאלתם את עצמכם מה עשתה אפל (Apple) עם המקום שהתפנה בתוך מכשירי ה-iPhone 7 לאחר שהוציאה מהם את יציאות המיקרופון הסטנדרטיות בגודל 3.5 מ"מ?

ובכן האתר iFixit נוהג לפרק את הטלפונים החדשים כשהם מגיעים לשוק, וביניהם כמובן גם את צמד מכשירי ה-iPhone 7. המטרה המוצהרת היא לגלות עד כמה קל לתקן את הטלפון אם הוא מגיע למצב בו הוא דורש תיקון, אבל כמובן שבדרך אפשר לגלות גם כמה דברים מעניינים.

אחד מהם הוא למה משתמשת החברה "במקום הריק". ובכן, למרות שהוא נמצא מאחורי גריל שיכול במידה מסוימת לספר שיש שם רמקול, כלומר אחד מכל צד של מחבר ה-Lightning, אז אמנם יש רמקול אחד מימין המחבר, אבל השני נמצא בחלק העליון של המכשיר.

מה שנמצא שם הוא חתיכת פלסטיק שחורה שלפי אפל משמשת כברומטר. לפי אפל המיקום של הברומטר במקום המסוים הזה מאפשר לו להיות הרבה יותר מדויק. הוא מאפשר למכשיר לזהות אפילו טיפוס בגרם מדרגות, כך שמדובר בברומטר רגיש במיוחד.

אבל לפי אפל, הוויתור על יציאת האוזניות הוא קצת יותר מאשר השילוב של ברומטר רגיש יותר במקומו. אלא האפשרות לשלב סוללה שהיא מעט גדולה יותר, אנטנות מעט יותר טובות, וגם איטום יותר טוב למכשיר.

ואם כבר הוזכר איטום, לפי iFixit כנראה שמדובר באיטום "חד פעמי" שמבוסס בעיקר על הדבר בו משתמשת אפל עבור המכשירים. הווה אומר שאחרי פתיחת המכשיר פעם אחת לצורך תיקון, לדוגמה, כבר לא בטוח שהוא יהיה יותר עמיד לחדירת מים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים