האם סופר מריו עומד לכבוש את שוק המובייל?

המשחק, שמבוסס על דמותו של השרברב, הוא בעל פוטנציאל של יותר מ-1.5 מיליארד הורדות - קובע מומחה בתחום ● אם זה יקרה, הוא יהפוך למשחק בעל מספר ההורדות הגבוה אי פעם - יותר מ-Pokémon GO

האם סופר מריו "ירוץ" במעלה דירוגי הורדות המשחקים למובייל? צילום: BigStock

האם Super Mario Run, המשחק שמבוסס על הדמות המפורסמת ביותר של נינטנדו (Nintendo), יהיה הלהיט הבא של הטלפונים החכמים? השרברב המפורסם עלה על הבמה בהשקה של iPhone 7 ונציגי החברה סיפרו שהוא יושק באופן בלעדי, לפחות בהתחלה, למשתמשי מערכת ההפעלה של אפל (Apple).

זו תהיה הפעם הראשונה שנינטנדו פונה אל שוק המובייל עם משחק שלה והצפי הוא שמשחק זה יעלה בהרבה, מבחינת מספר הורדות, על הלהיט הנוכחי שמבוסס על דמויות החברה, Pokémon GO. עד כמה הרבה? ד"ר סרקן טוטו, מייסד ומנכ"ל משחקי קנטאן (Kantan Games) – חברה המתמחה בניתוח ובייעוץ לשוק המשחקים – טוען שאחרי שהמשחק יגיע גם ל-Google Play, כלומר: יהיה זמין להורדה גם לבעלי מכשירי האנדרואיד (Android), יש לו פוטנציאל של יותר מ-1.5 מיליארד הורדות.

עד היום, רק חמישה משחקים זכו ליותר ממיליארד הורדות: Temple Run (שתי הגרסאות ביחד), Subway Surfers ,Fruit Ninja ,Candy Crash Saga ו-Angry Birds לצורותיו. אם התחזית תתממש, ל-Super Mario Run יש את הסיכוי להפוך למשחק הגדול אי פעם.

הסיבות שיכולות להוביל לכך, לפי ההערכה, הן העובדה שהמשחק יהיה חינמי, העובדה שיש ציפייה עצומה שנינטנדו תיכנס לשוק הזה ועוד דבר קטן: היכולת להירשם מראש לקבלת המשחק כשהוא ייצא בדצמבר. כלומר, באזז כבר מעכשיו.

מה עוד צריך? "שהוא יהיה משחק מעניין עם תכנים טובים", סיכם טוטו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים