סינופיה הקימה מערכי גיבוי במכללת עזריאלי בירושלים ובמכללת תל אביב–יפו

הפרויקט, המבוסס על טכנולוגיה של Veeam, ארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה ● היקפו הכספי נאמד ב-350 אלף שקלים

ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam. צילום: יח"צ

סינופיה הקימה שני מערכי גיבוי, בהצלבה, על בסיס טכנולוגיית Veeam – במכללת עזריאלי להנדסה בירושלים והמכללה האקדמית תל אביב–יפו. הפרויקט ארך כשלושה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד ב-350 אלף שקלים.

הצלבת מרכזי נתונים לשעת חירום בין שתי הגופים האקדמיים – מכללת עזריאלי להנדסה בירושלים והמכללה האקדמית תל אביב–יפו, הביאה לכך שבמסגרת הפרויקט, כל מכללה מארחת את מרכז הגיבוי של האחרת. בפרויקט סינופיה הטמיעה את פתרון Veeam Backup & Replication.

לנצל את הפתרון בצורה המקיפה והמועילה ביותר

יאיר נווה, סמנכ"ל טכנולוגיות, מכללת עזריאלי להנדסה, ירושלים, אמר כי "שלושה גורמים תרמו להצלחת הפרויקט: הפתרון של Veeam נתן לנו את היכולת לממש גיבוי חיצוני ו-DR בעלויות נמוכות וביטל את הצורך בחיפוש אחר אתר גיבוי חיצוני ויקר. שיתוף הפעולה הטכנולוגי בין המכללות הוכיח את עצמו ובסופו של דבר הביא לקידום של נושאים משותפים. בנוסף, סינופיה לימדה אותנו לקחת את הטכנולוגיה של Veeam לקצה ולנצל את הפתרון בצורה המקיפה והמועילה ביותר".

אמיר פייגנבוים, מנמ"ר המכללה האקדמית תל אביב-יפו, ציין כי "ברגע שהתעורר הצורך להקים אתר גיבוי, החלטנו להרים את הכפפה ולנצל את המתקנים הקיימים – כתחליף לשימוש בחברת אירוח חיצונית, מה שהיה מביא למימוש של פתרון בעלויות גבוהות".

לדבריו, "כל אחת מן המכללות הקצתה שטח בחדר השרתים שלה, והמידע זורם באמצעות קו תקשורת point to point. שיתוף הפעולה הטכנולוגי עם מכללת עזריאלי מוכיח את עצמו בהצלחה יתירה".

איציק שמאי הכהן, מנכ"ל סינופיה

איציק שמאי הכהן, מנכ"ל סינופיה

איציק שמאי כהן, מנכ"ל סינופיה, אמר כי "גופי אקדמיה מתמודדים היום עם איומים רבים, כחלק משגרת יומם. לכן הם מאמינים כי יש ערך רב בהקמת תשתית אשר תשמש אותם ביום פקודה, לטובת המשכיות עסקית, בדומה לזו שנהוגה במגזר העסקי. שתי המכללות היו אמיצות מספיק לקחת את נושא הגיבוי צעד אחד קדימה וליישם מערך גיבוי הדדי, על בסיס שיתוף פעולה ואמון הדדי מלא. כל מכללה מקפידה על ארונות אחסון סגורים ובלתי נגישים".

ורד ליברמן, מנהלת אזורית, Veeam, הוסיפה כי "במקרה של שריפה, פגיעת טיל, או כל אירוע אחר שעלול לגרום להשבתת מחשוב באחת המכללות, היא תוכל להמשיך לעבוד כרגיל באמצעות המערכת המגבה, המתארחת אצל המכללה השנייה. רכיב הרפליקציה של Veeam מאפשר שכפול של המידע בזמן אמת, כך שסביבת הייצור והסביבה המשוכפלת – חיות במקביל כל הזמן. השחזור של המידע באתר המארח יתבצע תוך רבע שעה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים