טאמבלר משיק תמיכה בלייב סטרימינג בשיתוף יוטיוב

האתר זורם עם הזמן ונכנס גם הוא לתחום שיגורי הווידיאו החיים, אלא שבמקום להציע שירותים משלו, הוא בוחר בתבונה לאפשר למשתמשיו לשתף תוכן הזרמה מפלטפורמות אחרות

הזרמת תכנים - בקרוב דרך ממיר פייסבוק? אילוסטרציה: BigStock

אתר טאמבלר (Tumblr) הודיע אתמול (ג') כי הוא החל לתמוך בהזרמה חיה של וידיאו על השירות שלו, ובכך אישר רשמית את השמועות שטענו כי הוא נמצא לפני השקה של התכונה.

שימוש בתכונה החדשה – שנוספה לאחרונה לשורותיהן של כמה וכמה ספקיות מדיה חברתיות, ובראשן פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter) – יאפשר למשתמשים גם לשלוח הודעות פוש לעוקביהם כאשר הם עוברים למצב שידור פעיל או להודיע על זמינותו של שידור חוזר של הלייב סטרימינג.

יחד עם ההודעה הרשמית, הגיעה גם הבהרה נוספת אודות אופן הפעולה של התכונה, שלא רוצה להיות העתקה מדויקת של ההזרמות החיות הקיימות, כמו שהן למשל נראות בפייסבוק, אלא להציע למעשה שילוב של פעולה מול שירותים קיימים, הכוללים למשל את יוטיוב (YouTube), YouNow, קנבס (Kanvas) ו-Upclose.

כוונתו של טאמבלר היא להוות פלטפורמת פרסום וחשיפה בעבור הזרמות אלה, או במלים אחרות – לאפשר שיתופי תוכן. כך, במקום להשקיע כסף ואנרגיה בבניית והוספת הטכנולוגיה שתאפשר את התכונה, נוהג טאמבלר בתבונה רבה ובכל זאת זורם לגמרי עם רוח הזמן.

שורה של שותפות מדיה וארגונים מחויבים

הודעתו של טאמבלר אומרת שהוא עובד עם "שורה של שותפות מדיה וארגונים מחויבים", כולל Mashable ,Refinery29 ,MTV, הפינגטון פוסט (Huffington Post) ואחרים, וכל זאת כדי להזרים אירועים רבים ומגוונים בשידור חי.

בעוד שהשחקניות הגדולות, כמו פייסבוק, פריסקופ (Periscope) ו-Twitch, ללא ספק חסרות בינתיים כאופציה לשיתופי התוכן, קבוצת השותפות הנוכחיות של טאמבלר בכל זאת מעניקה למשתמשים שפע של אפשרויות לבחירה, ומספקת איזון חכם בין יוטיוב החולשת על כל תחום שהוא, והפלטפורמות האחרות שמציעות לגולשים יותר תכונות נישה.

המהלך החדש הופך למעשה את טאמבלר פחות או יותר לרשת החברתית הגדולה היחידה שאליה אפשר לפנות בכדי למצוא הזרמות בשידור חי מתוך מגוון של יישומים.

תמיכה בריבוי פלטפורמות יכולה גם לעזור לטאמבלר להשיג יותר עסקות שיווק עם מותגים וחברות שונות שמשמעה – יותר כסף. ויותר כסף עשוי בהחלט להוות מוטיבציה גם בעבור ספקיות הלייב סטרימינג שטרם חברו לטאמבלר לעשות זאת בעתיד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים