חשבונו של מנכ"ל טוויטר לשעבר נפרץ

אותה קבוצה שפגעה בחשבונותיו של מארק צוקרברג לפני מספר ימים הותירה את חותמה אצל בכיר היי-טק אחר, דיק קוסטלו ● מטרתם הייתה לבדוק האם החשבונות מאובטחים מספיק

דיק קוסטלו, מנכ"ל טוויטר לשעבר. צילום: ויקיפדיה

מסתבר כי מייסד פייסבוק (Facebook) אינו הבכיר היחיד מעמק הסיליקון שפורצי סייבר הגיעו לחשבונו.

גם דיק קוסטלו, מי שהיה מנכ"ל טוויטר (Twitter) עד לפני כשנה ופרש מהחברה ב-1 ביולי 2015 – נפגע על ידי האקרים ביום א' האחרון, כך על פי דיווח ב-Recode.

"מלמדים" אבטחה

אתר חדשות ההיי-טק פירט שהחשבון של הבכיר ברשת המצייצת נפגע אף הוא על ידי אותה קבוצת פורצים המכונה OurMine, שפרסמה הודעה על ההפרה בפיד של המנכ"ל לשעבר. מאז נמחקו הציוצים, וחשבונה של קבוצת OurMine הושעה.

החשבון לא נפרץ כנראה ישירות. במקום זאת, חדרו ההאקרים לשירות של צד שלישי שממנו נשלחו הודעות צולבות לחשבון הטוויטר של קוסטל. מדובר באותה קבוצה של האקרים שפרצו לחשבונות הטוויטר, ה-Pinterest והלינקדאין (LinkedIn) של מארק צוקרברג.

על פי צילומי מסך של הציוצים הקודמים שפרסמה OurMine, ניתן להבין כי הקבוצה הפורצת חדרה ככל הנראה לחשבונות הבכירים לצורך בדיקה ביטחונית, ובכדי "ללמד" אנשים לאבטח את חשבונותיהם טוב יותר.

אם אתם דואגים לקוסטלו, אפשר להירגע. בינתיים צייץ המנכ"ל לשעבר הודעה על הפריצה ובה נכתב: "נראה שחשבון ישן משירות אחר שפרסם לטוויטר נפגע, לא חשבון הטוויטר שלי. אני מטפל בזה. תודה לכולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים