אילו ניידים נראה בתערוכת הסלולר בברצלונה?

המכשירים החדשים מגיעים בקרוב, ובינתיים השמועות ואפילו הסרטונים כבר כאן - סמסונג מספקת הצצה ל-Galaxy S7 Edge העמיד למים ו-LG מגלה מה יציע ה-G4 Stylus 2

תיכף כאן. G4 Stylus 2 של LG. צילום: יח"צ

ימים ספורים לפני הסרת הלוט הרשמית, שמתוכננת להתקיים ב-Mobile World Congress ב-21 בפברואר, וידיאו שהעלתה סמסונג (Samsung) לאינטרנט מציג את הדור הבא של Galaxy – ה-Galaxy S7 Edge, אשר עמיד במים ובעל טעינה אלחוטית – אחיו של הטלפון החכם, ה-Galaxy S7 הפועל על מערכת אנדרואיד.

בינתיים, הודיעה LG באופן רשמי אתמול (ג') על תכונות המכשיר החדש שלה, ה-G4 Stylus 2, שיכלול תצוגת 5.7 אינץ', מערכת הפעלה Android 6.0 (מרשמלו), מעבד 1.2 GHz ארבע ליבות, מצלמת 13 מגה פיקסל אחורית ומצלמת 8 מגה פיקסל קדמית, סוללת 3,000 mAh נשלפת ועט דק במיוחד בעבור רישום הערות וציור. החברה הודיעה גם על מחיר-אמצע לסדרת X של הסמארטפונים "המיועדים ללקוחות שאינם רוצים או צריכים את כל הרעש והצלצולים שמגיעים עם מכשירי היוקרה של היום".

ול"בודדים" שבכל זאת מתעניינים, LG עתידה לשחרר את הטלפון החכם והמתקדם ביותר שלה, ה-LG G5, שיהיה בעל תצוגת always-on, כפי שהצהירה היצרנית בשבוע שעבר, ובנוסף, כך לפי השמועות, יכלול סוללה גדולה שניתן להסיר באמצעות מגש-מחליק, שנשלף בתחתית בטלפון. כל דגמי LG יוצגו בשבוע הבא בברצלונה ב-MWC (ר"ת Mobile World Congress).

משוויצות בפני הקונים

דליפות טרום-מופע מסוג זה, וכן הודעות רומזות או מפורשות מראש, נועדו בבירור כדי לעורר עניין בקהל וכמובן בתקשורת, כך טוענים אנליסטים. כל זאת בשל הדמיון הבסיסי בין מכשירי אנדרואיד, והתחרות הקשה שקיימת בין היצרניות הרבות. המירוץ ההדוק להצלחה מביא את החברות "להשוויץ" בפני הקונים בתכונות הייחודיות של המכשירים שלהן ומצביע, בין היתר, על האטה בצמיחה בשוק הטלפונים החכמים.

כבר ב-12 בפברואר פרסמה סמסונג אינדונזיה סרטון יוטיוב (YouTube) שסוקר את ה-Galaxy S7 Edge החדש ומתאר את המכשיר כעמיד במים ובעל טעינה אלחוטית. האתר הרשמי של Galaxy כולל את אותו הסרטון ובו מוצגים הרמתו של ה-Edge S7 מכרית טעינה אלחוטית ושימוש בו עם שעון חכם עגול וציוד Gear S2 תוך כדי ריצה ביער כשגשם כבד מרטיב את ההתקן.

ה-Stylus G4, המאובזר בעט ייחודי למסך מגע, נחשב על-ידי האנליסטים לבעל פלח שוק קטן יותר מאשר זה של הטלפונים במחירי האמצע או אפילו מטלפוני היוקרה כמו ה-G5 או ה-Galaxy S7. ובכל זאת, הרבה מתשומת הלב של השוק מתמקדת דווקא בטלפוני היוקרה החדישים, כי הם נוטים לכלול את ההתקדמות הגדולה ביותר בערכות שבבים, בזיכרון, בתצוגה ובסוללות, ואפילו בתכונה הייחודית של רגישות ללחץ וכמובן בתכונות אבטחה חדשות. בנוסף, הם גם מייצרים את הרווחים הגדולים ביותר בעבור היצרניות.

סמסונג היא עדיין היצרנית הגדולה ביותר של טלפונים חכמים ברחבי העולם, אבל הן סמסונג והן אפל (Apple), ששוכנת במקום השני בין היצרניות הענקיות, נלחצות על-ידי לנובו (Lenovo ), וואווי (Huawei) ושיאומי (Xiaomi), שגם הן מאכלסות את חמשת המקומות הראשונים. אז האם שחרור המכשירים החדשים יטרוף את הקלפים בשוק הסלולר? בקרוב נדע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים