תוצאות טובות ל-Wix: ההכנסות עלו, ההפסד הנקי קטן
החברה סיימה את השנה עם זינוק של 43% בהכנסות וירידה של 9% בהפסד הנקי ● ברבעון האחרון היא רשמה מגמות דומות
Wix סיימה את 2015 ואת הרבעון האחרון שלה עם תוצאות טובות – עלייה בשיעור דו ספרתי בהכנסות וירידה בהפסד הנקי. הסיבה המרכזית לכך היא הריסון שנקטה החברה בהוצאות שלה.
מהדו"חות עולה כי ההוצאות הכלליות השנתיות של Wix עלו אמנם ב-27.68% ל-252.15 מיליון דולר, אולם ההכנסות עלו בשיעור ניכר הרבה יותר – 43.22% – ועמדו על 203.52 מיליון. על רק נתונים אלה, ההפסד התפעולי ירד ב-12.6% ל-48.64 מיליון דולר וההפסד הנקי פחת ב-9.25% ועמד על 51.33 מיליון.
המגמות ברבעון האחרון של השנה היו דומות: ההוצאות הכלליות גדלו ב-20.83% ל-66.99 מיליון דולר וההכנסות זינקו ב-36.75% ל-56.83 מיליון. ההפסד הנקי פחת ב-25.01% ל-11.31 מיליון דולר וההפסד למנייה – ב-28.21% ל-28 סנט.
עוד עולה מהנתונים כי ההוצאות הגולמיות רשמו עלייה של 27.08% ל-9.61 מיליון דולר, הרווח הגולמי זינק ב-38.9% ל-47.22 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 83.1%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-19.91% ל-57.39 מיליון דולר וההפסד ירד ב-26.95% ל-10.16 מיליון
אבישי אברהמי, מנכ"ל ומייסד במשותף של Wix, ציין לאחר פרסום התוצאות כי "ב-2015 הוספנו מספר שיא של 19 מיליון משתמשים רשומים ו-535 אלף מנויי פרימיום נטו. ניכר כי הדגש שאנחנו שמים על פיתוח מוצרים חדשניים ושיווק אפקטיבי ממשיכים להניב צמיחה והחזרים משמעותיים".
ליאור שמש, סמנכ"ל הכספים של החברה, אמר ש-"סיימנו את 2015 עם רבעון חזק ועקפנו פעם נוספת את התחזיות שלנו בכל הפרמטרים. בנוסף, השנה הצלחנו לייצר מינוף תפעולי גבוה בהרבה מהתחזיות המקוריות, עם תזרים מזומנים מפעילות תפעולית של 21 מיליון דולר לשנה כולה ושל כ-10 מיליון לרבעון האחרון שלה".
תגובות
(0)