משתמשי Windows 10: בקרוב יהיה מי שיזכיר לכם לקיים הבטחות שפיזרתם במייל

Cortana, העוזרת הווירטואלית מבית מיקרוסופט, עומדת לעשות בעבורכם משהו חדש, והוא לחפור עמוק יותר לתוך חשבונות הדואר האלקטרוני שלכם בתקווה ליצור תזכורות שימושיות יותר

היי שלום, קורטנה בניידים וברמקולים

במערכת ההפעלה האחרונה של מיקרוסופט (Microsoft), ה-Windows 10 Insider build, מציעה Cortana – העוזרת האישית הממוחשבת – תוספת ליכולותיה. Cortana עומדת להיות מסוגלת לסרוק את הדואר האלקטרוני של המשתמשים בחיפוש אחר התחייבויות שפוזרו באמצעות אימיילים, ולאחר מכן להציע להם ליצור תזכורת בעניינן. לדוגמה, אם Cortana תגלה מייל ששלחתם לבוס ושבו כתבתם: "אסיים את הדו"ח הזה עד סוף היום", היא תציע לכם ליצור כרטיס תזכורת בתפריט הראשי שלה ותדאג להקפיץ אותו בזמן המתאים כדי שלא תשכחו את הבטחתכם.

לפי הדיווח של The Verge תהליך התזכורת אינו אוטומטי לחלוטין. המשתמשים עדיין יצטרכו ללחוץ על כפתור בתפריט של Cortana על-מנת להגדיר את התזכורת, כך שכאלה שלא התכוונתם ליצור, לא יציקו לכם שלא לצורך. מכיוון שסריקת הדואר האלקטרוני תתרחש באופן מקומי על המכשיר שבאמצעותו אתם עובדים, מיקרוסופט לא תאחסן את כל נתוני הדואר שלכם, אלא אם כן תלחצו על כפתור "הגדר תזכורת". משתמשים יכולים גם להשבית את התכונה לחלוטין, אם כלל אינם מעוניינים שכרטיסי תזכורת מבוססי דואר אלקטרוני יופיעו בעבורם.

מעבר לתזכורות על בסיס המיילים, Cortana גם הופכת לקצת יותר פרואקטיבית בכל הנוגע בניהול יומנים ובפגישות שמופיעות בלוח השנה. הפיתוח החדש יאפשר לכם לקבל מהעוזרת האישית התראה אם מישהו שולח לכם בקשה לפגישה של הרגע האחרון, או אם בקשה לפגישה נופלת מחוץ לשעות הפגישות האופייניות לכם. הרעיון הוא שמשתמשים יכול לשנות או להתאים את סדר היום שלהם בתגובה לבקשות שכאלה במהירות.

התזכורות לדואר האלקטרוני יושקו החל מהשבוע בארצות הברית בעבור בוחני Windows 10, והתראות לוח השנה החדשות כבר זמינות בארצות הברית ובבריטניה. התכונות החדשות אמורות להגיע לכל משתמשי Windows 10 בקרוב, אבל ענקית התוכנה מרדמונד עדיין מנסה לברר איך להביא את היכולות החדשות של Cortana לביטוי גם על iOS ואנדרואיד. החברה טוענת כי המטרה שלה עם Cortana היא לחקות את פעולתה של עוזרת אישית אמיתית וחיה, ואומרת כי התכונות החדשות הללו הן רק ההתחלה. בהשוואה ל-Google Now ול-Siri של אפל (Apple), אשר הגדילו את התכונות היזומות שלהם בחודשים האחרונים, נראה כי ההתמקדות בפיתוח יכולות העוזרת האישית של מיקרוסופט עומדת להיות יותר על נושא הפרודוקטיביות. הדבר עשוי לעזור ל-Cortana ולייחד אותה כשמיקרוסופט תרחיב את יכולות העוזרת הווירטואלית שלה אל מעבר למכשירי Windows גם לניידים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים