האמנם מבצע?
החבילה שהחלה גולן טלקום לשווק אמנם מסעירה במחשבה ראשונה, אולם במחשבה שנייה מעלה כמה תהיות מטרידות
ההודעה לעיתונות שהתקבלה הבוקר (א') במערכת זעקה: "גולן טלקום משנה את חוקי המשחק". היו שם עוד מילים בומבסטיות ומידע על מבצע שבאמת נשמע אטרקטיבי, בקריאה ראשונה: "חבילת הכול כלול ב-29 שקלים לחודש, שכוללת שיחות, הודעות, גלישה בנפח 10 ג'יגה-בייט ושיחות ל-56 יעדים הכלולים בתוכנית, והתחייבות ללקוחותיה למחיר הזול ביותר בשוק", באלה המילים. בנוסף, החברה מציעה קו שני ועד חמישה קווים בעלות של 19 שקלים בחודש.
אם לא היינו יודעים שגולן טלקום היא "מעין" זרוע שיווקית של סלקום, שתפקידה להגדיל כמה שיותר את מצבת הלקוחות שהיא עומדת להעביר לה, או בעצם להקטין כמה שיותר את נטישת הלקוחות, היינו יכולים לחשוב שהמבצע הזה הוא עוד אחד מהמבצעים "מחוללי המהפכה", כפי שגולן אוהבת לכנות את עצמה.
אלא שגולן מתחייבת כאן לדברים שמעלים כמה שאלות, ובראשם האם היא תוכל לעמוד בהם. כיצד מתחייבת החברה למחיר קבוע לשנתיים הקרובות, כאשר אף אחד לא בטוח שהיא תפעל אפילו עוד חודש? אם היא תמוזג לתוך סלקום, כפי ששתי החברות מבקשות לעשות, האם סלקום תהיה מחויבת לתנאי המבצעים של גולן עבור הלקוחות שיעברו אליה? האם היא תמשיך להפעיל את גולן כחברת לואו-קוסט נפרדת ממנה?
האם מה שגולן טלקום רוצה להגיד לנו הוא: "בואו תירשמו אלינו מהר ותבטיחו לעצמכם מחיר מטורף לשנתיים?" האם היא אומרת לנו: "סלקום תמשיך את התוכנית שלכם בגלל ההתחייבות של גולן כלפיכם, אז בואו תעזרו 'לסדר' את סלקום?"
ואולי זה: "חבר'ה, עזרנו זה לזה עד עכשיו, 'סידרנו' את החברות הגדולות, נהניתם ממחירי ההפסד שלנו… אז מה אם אנחנו מוכרים את החברה? אל תתחילו לנטוש אותנו עכשיו, כי בסוף לא יהיה לנו כבר מה למכור לסלקום…".
תגובות
(0)