כשאורטגה עקף את גייטס – ואז כבר לא

הדבר קרה בסוף השבוע, כשאמנסיו אורטגה, מייסד זארה, התעלה על ביל גייטס, מייסד מיקרוסופט, לזמן קצר ברשימת המיליארדרים העולמיים כפי שהתפרסמה ב- Forbes' real-time rankings ● אך התהילה היא קצרה, ומהר מאוד צנח העשיר בן ה-79 בחזרה אל המקום השני ברשימה

סופרים את הכסף. ביל גייטס ואמנסיו אורטגה

אין לו חברת טכנולוגיה ענקית והוא לא המציא בעצם שום דבר חדש, ובכל זאת הוא עקף את ביל גייטס בדירוג האנשים העשירים בעולם. אמנסיו אורטגה, שהקים את רשת זארה (Zara), ענקית ביגוד ספרדית בינלאומית, העפיל על גייטס בזינוק מטאורי בהונו, שהתרחש בתוך יום אחד בלבד.

הדבר קרה ביום ו' האחרון, כשאורטגה התעלה על גייטס לזמן קצר ברשימת המיליארדרים העולמיים כפי שהתפרסמה ב-Forbes' real-time rankings. הונו של אורטגה, כפי שפורסם ברשימה, עומד עכשיו על 79 מיליארד דולר – סכום שמהווה עלייה מטורפת של 2.4 מיליארד דולר מזה שצוין ביום ה'. ואולם תהילתו של אורטגה לא התמשכה זמן רב. בשעה 10:00 צנח מייסד זארה בחזרה אל המקום השני ברשימה, וקיבע את הרשימה כך שהונו של גייטס טיפס בחזרה ליותר מ-79 מיליארד דולר ואילו הונו של אורטגה ירד ל-78.5 מיליארד דולר.

גייטס, מייסד מיקרוסופט (Microsoft), דורג כאדם העשיר ביותר בעולם ברשימת המיליארדרים של פורבס (Forbes) לשנת 2015, שפורסמה בחודש מרץ האחרון. ברשימה השנתית המדוברת מוקם אורטגה במקום הרביעי המכובד, בזמנו.

פורבס אישר שזו הפעם הראשונה שאורטגה, בן ה-79 המתגורר בלה קורונה בספרד, גובר על גייטס בדירוג, ומדובר ללא ספק על הישג אולטרה-מרשים לאור העובדה שאורטגה – שמלבד היותו מייסד זארה ובעליהם של 59% מאינדיטקס (Inditex) אשר ברשותה עוד מספר מותגי קמעונאות כמו פול אנד בר (PULL&BEAR), ברשקה (Bershka) ומאסימו דוטי (Massimo Dutti) – הוא בסך הכל בנו של עובד רכבת פשוט ובן למשפחה ענייה מלאון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים