הכיף נגמר: מי יישאר כעת נאמן ל-Apple Music?

לאחר שלושת חודשי הניסיון החינמיים שבאו עם השקת השירות, כעת צריך להתחיל לשלם ● בתקופת ההרצה נרשמו מעל 15 מיליון איש, אבל המבחן האמיתי הוא עכשיו, והשאלה הנשאלת היא - מי יסכים לשלם ולהישאר?

גרסה חדשה ב-macOS - אחרי יותר משנתיים. Apple Music

שלושת חודשי ההשקה של שירות הסטרימינג ורכישת השירים החדש של אפל (Apple), ה-Apple Music, הגיעו אתמול בערב לסיומם. כל מי שנרשם לשירות בתקופת הניסיון הזו, וקיבל אותו בחינם, יצטרך מעתה לשלם עשרה דולר לחודש בארצות הברית, או עשרה ליש"ט בבריטניה, כדי להישאר מנוי לשירות שמציע למעלה מ-30 מיליון שירים להורדה, חלקם בלעדיים לאפל. אלה הם גם התעריפים למשתמשים חדשים.

לפי נתונים לא רשמיים נרשמו ל-Apple Music למעלה מ-15 מיליון אנשים בתקופת ההרצה, כך שמדובר למעשה במבחן גדול לשירות. יש לציין שכל המנויים בחינם, אלא אם יורו אחרת לאפל, יתחילו לשלם כברירת מחדל עבור השירות. כדי להפסיק להיות מנוי יש לבחור את הפעולה המתאימה בהגדרות האפליקציה או ב-iTunes.

תחנת הרדיו המקוונת שהפעילה אפל במקביל להשקה של Apple Music, הלוא היא Beats 1, ממשיכה לספק את השירותים שלה בחינם לכל מי שרוצה בכך.

עם Apple Music נכנסה אפל לתחרות בשוק שכבר קיימים בו כמה שירותי סטרימינג והורדת שירים מבוססים למדי, ועיקר התחרות שלה תהיה מול Google Play Music ו-Spotify שכבר צברו כמות גדולה של מנויים משלמים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים