יאהו! רשמה את ההכנסות הגבוהות מזה תשע שנים; עברה להפסד נקי

ההכנסות של החברה עלו ברבעון ב-15% ל-1.25 מיליארד דולר ● במחצית הראשונה של השנה הן גדלו ב-11% והרווח הנקי כמעט נמחק

רוצה שנעבוד כמו חמורים. מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו

יאהו! (!Yahoo) סגרה את הרבעון השני של השנה עם עלייה בהכנסות ומעבר להפסד נקי. כך או כך, ייתכן שהחברה נמצאת על סף מפנה חיובי, שכן מדובר בהכנסות הרבעוניות הגבוהות ביותר מזה תשע שנים.

החברה רשמה ברבעון המדווח עלייה של 14.67% בהכנסות ל-1.24 מיליארד דולר. עם זאת, הגידול בהוצאות שלה היה גבוה הרבה יותר: אלה עלו ב-23.17% ל-1.29 מיליארד. כתוצאה מכך עברה החברה להפסד נקי של 19.19 מיליון דולר לעומת רווח נקי של 272.56 מיליון.

במחצית הראשונה של 2015 גדלו ההוצאות הכלליות ב-21.09% ל-2.61 מיליארד דולר, בעוד ההכנסות עלו ב-11.38% בלבד ל-2.47 מיליארד. בגלל הפער הזה, החברה עברה להפסד תפעולי של 132.15 מיליון דולר לעומת רווח תפעולי של 68.62 מיליון והרווח הנקי צנח ב-99.49% ל-2.98 מיליון.

עוד עולה מהתוצאות הרבעוניות כי ההוצאות הגולמיות זינקו ב-40.09% ל-496.16 מיליון דולר, הרווח הגולמי עלה ב-0.34% ל-747.1 מיליון והרווח הגולמי השולי עמד על 60.09%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות גדלו ב-3.36% ל-791.9 מיליון דולר והחברה עברה להפסד של 44.79 מיליון אל מול רווח של 38.44 מיליון ברבעון השני של 2014.

מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו!, העדיפה להתייחס לחצי הכוס המלאה וציינה את הכנסות השיא הרבעוניות. לדבריה, "ההשקעות שלנו במובייל, ברשתות חברתיות וב-וידיאו מוכיחות את עצמן והניבו הכנסות של 400 מיליון דולר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים