LG השיקה טלוויזיות עם שירות סלקום TV מובנה

השירות, המבוסס על האינטרנט, ישולב בטלוויזיות החכמות ללא ממיר, ויאפשר לצפות בתוכן טלוויזיוני מגוון, כולל שידורי עידן פלוס

סלקום TV בטלוויזיות LG

LG השיקה היום (ב') טלוויזיות שמובנה בהן שירות סלקום TV. השירות, המבוסס על האינטרנט, ישולב בטלוויזיות החכמות ללא ממיר.

סלקום TV כולל את שידורי עידן פלוס, אירועי ספורט, סרטים וסדרות, ורוכשי הטלוויזיות החדשות של LG יוכלו ליהנות בנוסף מספריית ה-VOD שהשירות מציע – תמורת 39 שקלים בחודש, גם אם יש להם יותר מטלוויזיה אחת בבית.

הטלוויזיות החדשות שהשיקה היום היבואנית הרשמית של LG, קבוצת ח.י., כוללות מסכים בטכנולוגיות OLED, 4K ו-Full HD, בגדלים שונים.

LG היא יצרנית המסכים היחידה בעולם שהצליחה להפוך את טכנולוגיית ה-OLED לייצור המוני בזכות עלייה גדולה בתפוקת הייצור. בזכות כך, החברה הפחיתה את מחירם של מסכי ה-OLED בכ-30%. למשל, מחיר למסך OLED מסדרה EC939Y בגודל 55 אינץ' יעמוד על 15,990 שקלים.

לדברי LG, מסכי ה-4K, המתאפיינים ברזולוציה הגבוהה פי ארבעה ממסכי Full HD, יהפכו השנה לטלוויזיות המיינסטרים בשוק הישראלי. בהתאם, קו מסכי ה-4K יושק בשש סדרות שונות ובגדלים שונים, החל מ-43 אינץ' ועד 98 אינץ'.

בחלק מהמסכים הללו השיקה LG את טכנולוגיית Color Prime, שבה טווח הצבעים הנראה על המסך גבוה מזה המוכר כיום במסכי הטלוויזיה. המסכים בסדרה זו דקים במיוחד (פחות מ-10 מ"מ) והם בעלי מערכת סאונד של Harman/Kardon. מחירם של מסכי ה-4K החדשים מתחיל ב-4,690 שקלים לגודל 43 אינץ'.

המסכים החכמים החדשים מופעלים בממשק webOS 2.0, הגרסה המשופרת של ממשק webOS, שהושק בשנה שעברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים