מהפך: אפל עקפה את גוגל בראש רשימת המותגים בעלי השווי הגבוה בעולם

את הזינוק הגבוה ביותר בשווי המותג - עלייה של 99% בהשוואה לשנה שעברה - רשמה פייסבוק

האם התגלה הסוד הגדול? אפל

שווי המותג של אפל (Apple) עלה בשנה האחרונה ב-64% והגיע ל-247 מיליארד דולר, נתון שממקם אותה בראש הרשימה של המותגים בעלי השווי הגבוה בעולם, לפני גוגל (Google) שהייתה בראש הרשימה בשנה שעברה. כך עולה מדו"ח BrandZ, אשר מדרג את 100 המותגים בעלי השווי הגבוה בעולם, אותו עורכות חברת הפרסום WPP וחברת Millward Brown למחקרי שוק.

את הזינוק בשווי של מותג אפל מסבירים ב-Millward Brown בהצלחה הרבה שנחלו מכשירי iPhone 6 ו-iPhone 6 Plus, ובהשקה של מכשירי Apple Watch שבעקבותיה עלה שערן של מניות אפל עוד יותר.

במקום השני ברשימה נמצאת גוגל, ששווי המותג שלה עלה בשנה האחרונה בתשעה אחוזים והגיע ל-177 מיליארד דולר, ובמקום השלישי מיקרוסופט (Microsoft) ששווי המותג שלה עלה בשנה האחרונה ב-28% והגיע ל-115 מיליארד דולר. בדוח צוין כי המנכ"ל החדש של מיקרוסופט, סטיה נדלה, רענן את התרבות הארגונית של החברה והידק את שיתוף הפעולה עם השותפים העסקיים והלקוחות.

רביעית נמצאת יבמ (IBM) עם שווי מותג של 93 מיליארד דולר – ירידה של 13% בהשוואה לשנה שעברה.

את הזינוק הגבוה ביותר בשווי המותג – עלייה של 99%  בהשוואה לשנה שעברה – רשמה פייסבוק (Facebook), שנמצאת במקום ה-12 עם מותג בשווי של 71 מיליארד דולר. עורכי הדוח מסבירים את הזינוק ביכולת שהוכיחה פייסבוק לשמור על רלוונטיות באמצעות רכישות ולהפיק רווחים מהקהל העצום, של יותר ממיליארד משתמשים.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים