אורן לשם, FreeForm: "יש לגשר על הפער שבין הצורך בחדשנות למצוקה התקציבית ולמערכות המיושנות"
"על המנמ"ר להראות להנהלה את הערך של גוף ה-IT בראשו הוא עומד, עליו להציג יתרונות חדשניים, כאלה שיתרמו לשורת הרווח של הארגון", אמר לשם, מנכ"ל החברה
"המנמ"רים מתמודדים מול כמה אתגרים, ביניהם הקונפליקט הקיים בין הצורך בחדשנות ובכך שה-IT יניב תרומה עסקית לארגון אל מול התקציבים שלא גדלים ועלויות תפעול ה-IT ההולכות וגדלות. יש לגשר על הפער הזה", כך אמר אורן לשם, מנכ"ל FreeForm.
לשם התראיין במסגרת כנס C3 – פורום המנמ"רים והמנכ"לים מבית אנשים ומחשבים, שהתקיים באחרונה בגיאורגיה.
לדבריו, "על המנמ"ר להראות להנהלה את הערך של גוף ה-IT בראשו הוא עומד, הוא צריך להציג יתרונות חדשניים, כאלה שיתרמו לשורת הרווח של הארגון". לשם ציין כי "פעמים רבות, מערכות ה-IT בארגון ישנות, עם תהליכים מסורבלים, והעלויות של ההחלפה וההסבה למערכות IT חדשות – גבוהות".
FreeForm, אמר לשם, "פועלת בתחום ניהול הפלט הארגוני (Output Management) בישראל יותר מארבע שנים ומאפשרת ניהול והפקה של פלט חכם ומותאם אישית, במגוון של ערוצים ופורמטים. באחרונה הצטרפו רבים לרשימת הלקוחות שלנו, בין היתר קבוצת זאפ (ZAP), ארקיע, שיכון ובינוי ומכון התקנים".
הוא ציין כי "באחרונה השקנו גרסת ענן לתחום, Docomotion, שפותחה מעל force.com, סביבת הפיתוח של Salesforce. הפתרון מאפשר לארגון את כל היכולות של גרסת הרישוי המסורתית בהפקת הפלט בתצורות מתקדמות כגון HTML5 ופלט אינטראקטיבי, עם תמיכה ברגולציה ויכולת הפקה ב-Batch (אצווה). מעבר לגמישות שבמודל זה, אנחנו מספקים יכולות שילוב של קמפיינים שיווקיים והצעות ערך מותאמות אישית ללקוחות. כל אלה הופכות את המסמך התפעולי לכלי שיווקי ומכירתי התורם לשורת הרווח. המערכת מאפשרת לארגונים לערוך ולעצב מסמכים תפעוליים בצורה קלה, ללא צורך בתכנות, ולהפוך אותם לכלי שיווק ומכירות".
"כיוון שהפתרון פותח מעל פלטפורמת הפיתוח של Salesforce, הלקוחות הארגוניים יכולים לעבוד איתו בתוך דקות ולהגדיר טפסים הכוללים התייחסויות לכל האובייקטים שהוגדרו עבורם בפלטפורמה", אמר. לשם סיים בציינו כי "אני מאמין שמספר לקוחות הגרסה העננית שלנו יצמח משמעותית במחצית השנייה של השנה".
תגובות
(0)