יובל דנציגר, גטר: "יש קבוצות שלמות של משתמשים הדורשות עוצמות עיבוד גבוהות"

"יש בארץ צמא לקו מוצרי מחשב עם יכולות עיבוד גבוהות, עם אמינות ובמחיר שפוי", אמר דנציגר, מנהל מכירות לתחום ההפצה של חטיבת טק בקבוצת גטר

יובל דנציגר, מנהל מכירות לתחום ההפצה, חטיבת טק, קבוצת גטר. צילום: קובי קנטור

"אנחנו חשים שיש בארץ צמא לקו מוצרי מחשב עם יכולות עיבוד גבוהות, עם אמינות ובמחיר שפוי", כך אמר יובל דנציגר, מנהל מכירות לתחום ההפצה של חטיבת טק בקבוצת גטר.

דנציגר דיבר במסגרת כנס המשווקים שערכה החבטיבה ובמהלכו הושקה פעילות מותג MSI בארץ, שחטיבת טק היא המשווקת הבלעדית שלה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ג') באולם yesPlanet בראשון לציון בהשתתפות יותר מ-150 משווקים.

לדברי דנציגר, "מדובר במותג טייוואני, בחברה שמחזור המכירות השנתי שלה עומד על יותר מ-2.9 מיליארד דולר. היא יצרנית של מחשבים ומחשבים ניידים, מסכים ותחנות קצה. מוצרי החברה מיועדים ל-High End, משמע – משתמשים שדורשים עוצמות מחשוב גבוהות, כגון גיימרים, גרפיקאים, חלק ממהנדסי התוכנה, מי שעוסק בתיב"מ, ארכיטקטים ועוד".

ג'ון הונג, מנהל מכירות לאזור EMEA, ב- MSI. צילום: קובי קנטור

ג'ון הונג, מנהל מכירות לאזור EMEA ב-MSI. צילום: קובי קנטור

בנוסף, ציין דנציגר, "יש ל-MSI קווי מחשבים למשתמשים 'רגילים', כאלה שאינם צורכים עוצמות מחשוב גבוהות". לדבריו, "התחרות בעולם המחשבים קשה, הרווחים נמוכים. לכן, עבודה עם מוצרים טובים ומשווקים טובים תגדיל את המכירות, כי יחד אנחנו מביאים ללקוחות מחשבים לצד שירות".

ג'ון הונג, מנהל מכירות לאזור EMEA (ר'ת: אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ב-MSI, אמר כי "אנחנו מאמינים בפוטנציאל שיש בישראל. מדובר במדינה שהמשתמשים שבה הם מאמצים מוקדמים של טכנולוגיות מתקדמות ואני מאמין שהם ימצאו במחשבים שלנו את המענה הנכון".

איריס אגם, מנהלת השיווק של קבוצת גטר. צילום: קובי קנטור

איריס אגם, מנהלת השיווק של קבוצת גטר. צילום: קובי קנטור

לדבריו, "MSI דורגה באחרונה כאחת מארבע החברות המובילות בעולם בתחום המחשבים הניידים על ידי המגזין IEach. החברה מציעה בנוסף פתרונות מחשוב למגזרים שונים, דוגמת העסקי, הביטחוני והבנקאי. היא הוקמה ב-1986, מעסיקה יותר מ-13 אלף עובדים ברחבי העולם ומפיצה את מוצריה ב-120 מדינות".

הונג סיים באמרו כי "אחת מסדרות הלפטופים שגטר טק תפיץ בישראל היא ה-GS – מחשבים ניידים דקים וקלי משקל, עשויים מסגסוגת אלומיניום ובעלי מסכים בגדלים שבין 13.3 אינץ' ל-18 אינץ'. מחשבים אלה זכו בפרסים עולמיים בגין העיצוב, החומרה, התוכנה והביצועים שלהם".

איריס אגם, מנהלת השיווק של קבוצת גטר, ציינה כי "פעילות MSI משתלבת עם מארג השיווק והמכירות שלנו. אנחנו פונים לקהל היעד של רשתות, חנויות מחשבים ומשווקים ומוסיפים את מוצרי MSI כחלק מסל המכירות שנציע ללקוחותינו. במהלך השנה נראה יותר ויותר את MSI כשחקן מוביל בתחום המחשוב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים