דדי פרלמוטר, רמי הדר ותמיר פישמן מגייסים 300 מיליון דולר לקרן הון-סיכון חדשה

הקרן, Eucalyptus Growth Capital, תשקיע בחברות היי-טק בוגרות ● הם רתמו אליה בכירים בהיי-טק העולמי, בהם פול אוטליני, לשעבר מנכ"ל אינטל

300 מיליון דולר, בייבי. מימין: דדי פרלמוטר, רמי הדר ותמיר פישמן. צילום: גיל לביא

ההיי-טק הישראלי מוסיף למשוך משקיעים זרים. היום (ג') נודע כי שלושה יזמים בעלי שם ו-ותק בענף – דדי פרלמוטר, רמי הדר ותמיר פישמן – הקימו קרן הון-סיכון שתשקיע בחברות היי-טק בוגרות, בעיקר ישראליות.

הקרן החדשה, Eucalyptus Growth Capital, החלה בתהליך של גיוס 300 מיליון דולר. היא גייסה לוועדה המייעצת שלה בכירים בתעשייה העולמית, ביניהם פול אוטליני, לשעבר מנכ"ל אינטל (Intel) וכיום חבר מועצת המנהלים של גוגל (Google), ואטיק רזה, בעברו נשיא AMD. כמו כן, חברים בוועדה ארווין פדרמן, שותף מנהל בקרן USVP, אייל ולדמן, מנכ"ל מלאנוקס, ויונל כהן, לשעבר מנכ"ל מגדל.

פרלמוטר, שבעבר כיהן כסגן נשיא בכיר וכמנכ"ל קבוצת ארכיטקטורת אינטל (IAG) וכסמנכ"ל מוצרים בחברה, אמר כי "יש לא מעט חברות ישראליות בעלות מחזור מכירות שעולה על 20 מיליון דולר, שיכולות לצמוח להיקף של מיליארדי דולרים במכירות ועשרות מיליארדים בשווי. אולם, הן זקוקות למימון מתאים, לאסטרטגיה ארוכת טווח ולהנחיה רבת ניסיון על מנת להשיג את מלוא הפוטנציאל שלהן וכדי לא למכור את החברה בשלב מוקדם".

לדבריו, "אנחנו באקליפטוס מתכננים לזהות חברות כאלה, לעבוד איתן ועם הצוותים ולסייע להן לממש את מלוא הפוטנציאל שלהן. באופן זה נמקסם את התשואות של המשקיעים שלנו ונסייע לבנות עוד חברות ישראליות גדולות, דוגמת טבע וצ'ק פוינט (Check Point)".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים