חדש באורנג': סמארטפון לגיל השלישי

"אנו עדים למגמה של פתיחות בקרב האוכלוסייה הבוגרת, העושה שימוש במכשירי סמארטפון, שמאפשרים להם להעשיר את חיי היומיום, להישאר מחוברים ומעודכנים", כך נמסר מפרטנר

הגידו Send לזקן. הסמארטפון החדש של פרטנר

סמארטפון לגיל השלישי: פרטנר תשיק מחר (ה') טלפון חכם ייעודי של Doro השבדית, המייצרת מכשירים לגיל השלישי, מדגם Doro 820. המכשיר כולל מסך מגע בגודל 4.5 אינץ', עם מצלמה באיכות של 8 מגה-פיקסל, 8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון ואפשרות הרחבה על ידי כרטיס זיכרון.

כמכשיר המיועד לבני גיל הזהב מוטמע בגבו לחצן סיוע המקושר למוקד אנושי שפעיל 24/7 ומאפשר איתור מיקום המחזיק בו על ידי GPS. המכשיר מופעל באמצעות מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסת Kit-Kat, שהותאמה למבוגרים באמצעות ממשק מעטפת של Doro.

לדברי פרטנר, סקרים שהחברה ערכה מראים כי קיים ביקוש למכשירים מתקדמים בקרב בני הגיל השלישי. "אנו עדים למגמה של פתיחות בקרב האוכלוסייה הבוגרת, העושה שימוש במכשירי סמארטפון, שמאפשרים להם להעשיר את חיי היומיום, להישאר מחוברים ומעודכנים, לשמור על קשר משפחתי ולהיות שותפים לעולמם הטכנולוגי של בני הדור הצעיר, הנכדים והילדים. זאת, בין היתר על ידי מעורבות ושימוש באפליקציות כדוגמת ווטסאפ (WhatsApp), פייסבוק (Facebook), אינסטגרם (Instegram) ו-Waze. האוכלוסיה הבוגרת עושה בסמארטפון שימושים הדומים לאלה של קהל היעד הצעיר, וחבריה מגלים חשיבות לתצורת המכשיר וליכולותיו. הבידול העיקרי שאנו עדים לו הוא הצורך בנגישות הממשק ולחצן סיוע, והסמארטפון החדש משלב את כל הפרמטרים".

גם סקרים באירופה ובארצות הברית מראים כי המבוגרים מאמצים יותר טכנולוגיות. סקר שבוצע בהולנד ובבריטניה הראה כי חל זינוק בחדירת סמארטפונים בקרב בני גילאי 65-80 מאותן מדינות, וסקר אמריקני הראה כי חלה שם מגמת עלייה בהיקף השימוש של בני 65+ ברשתות חברתיות. 56% מבני 65+ שנוהגים לגלוש באינטרנט משתמשים גם בפייסבוק – גידול של 11% מ-2013 ל-2014.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים