עיריות תל אביב וברלין יקדמו סטארט-אפים במשותף

שתי העיריות יציעו תוכניות הדדיות לעודד את הקשרים בין יזמים בתל אביב ובברלין, כמו גם סביבות עבודה משותפות ללא עלות, סיוע בקבלת ויזה וליווי אישי של מומחים ומנטורים

סטארט-אפ ישראלי ליד שער ברנדנבורג? אילוסטרציה: BigStock

מינהלת עיר עולם של עיריית תל אביב-יפו הכריזה על שיתוף פעולה עם חממת ברלין פרטנר (Berlin Partner for Business and Technology), שפועלת בחסות עיריית ברלין, במטרה לקדם יחד חברות סטארט-אפ בשתי הערים ולסייע לחיזוק הקשרים הטכנולוגיים ביניהן.

ההכרזה בוצעה ביום ה' האחרון, במסגרת אירוע Axis Tel-Aviv 2015, שנערך במרכז פרס לשלום ביפו.

במהלך האירוע התקיים פנל לציון 50 שנים לכינון יחסי ישראל-גרמניה בו הוצג האקו-סיסטם המשותף לחברות הסטארט-אפ בברלין ובתל אביב.

שותפות זו היא חלק מקמפיין be Berlin שיזמה החממה הברלינאית במטרה לפתח רשת שותפויות גלובליות של סטארט-אפים מברלין לערים חדשניות אחרות בעולם, בהן וושינגטון, ניו-יורק, לונדון וכעת גם תל אביב.

כחלק משיתוף הפעולה, שני הגופים יציעו תוכניות הדדיות לעודד את הקשרים בין יזמים בתל אביב ובברלין, כמו גם סביבות עבודה משותפות ללא עלות, סיוע בקבלת ויזה וליווי אישי של מומחים ומנטורים.

שלושה סטארט-אפים ברלינאיים הציגו במהלך האירוע את הטכנולוגיות שלהם: Cookies UG ,42reports GmbH ו-coModule.

לדברי הלה אורן, מייסדת ומנכ"לית עיר עולם, "תל אביב תופסת במהירות מקום מרכזי בזירת הסטארט-אפים הגלובלית ובאחרונה דורגה כעיר המובילה בעולם לסטארט-אפים מחוץ לארצות הברית. המדיניות שלנו כיום היא למצוא אפיקי פעולה לקידום ויצירת חדשנות בעיר. במסגרת זו אנחנו מעניקים, בין היתר, גישה אלחוטית בכל העיר, הורדת מיסוי לחברות סטארט-אפ, סבסוד עירוני של סביבות עבודה משותפות ואירוע DLD. אנחנו רואים בברלין כשותפה אסטרטגית בתהליך זה".

קריסטין קרבוני, דירקטור שיווק בברלין פרטנר, אמרה: "תל אביב וברלין נחשבות שני מרכזי סטארט-אפ משגשגים. כדי להגדיל עוד יותר את הסינרגיה, אנחנו רוצים להציג ליזמים הישראליים את יחידת הסטארט-אפים וכך להגדיל את שיתוף הפעולה בין ברלין פרטנר לעיר עולם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים