בצעד מפתיע: קודאק נכנסת לעולם הטלפונים החכמים

חברת המצלמות במקורה השיקה את IM5, מכשיר מבוסס אנדרואיד שמיועד לשוק הביניים אבל לא מביא איתו בשורה חדשה

ה-IM5 של קודאק. צילום: מתוך הסרטון

אחת ההפתעות של תערוכת CES 2015 היא הצעד שעשתה קודאק (Kodak) לשוק הטלפונים החכמים, כמה חודשים לאחר שהכריזה על הפסקת ייצור קו המצלמות שלה. עם זאת, ועל אף העובדה שמדובר בחברה גדולה ובעלת מוניטין רב, המכשיר שהשיקה לא ממציא שום דבר שלא ראינו. ה-IM5, מכשיר שמבוסס על אנדרואיד (Android), הוא טלפון שמיועד לשוק הביניים עם מצלמה טובה, אבל לא מעבר לכך.

כמו רבים מהטלפונים שמושקים באחרונה, גם המכשיר החדש של קודאק מגיע עם מסך 5 אינץ', אולם הרזולוציה שלו נמוכה יחסית: 1280 על 720 פיקסלים. המערכת על שבב של המכשיר היא מבית מדיה-טק (MediaTek) ומציעה 8 ליבות במהירות 1.7 ג'יגה-הרץ, ומערכת ההפעלה היא גרסה 4.4 של אנדרואיד, כשהחברה מבטיחה בקרוב עדכון לגרסה 5.0, לוליפופ.

ה-IM5 של קודאק

קודאק מציעה במכשיר 1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ורק 8 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי. עם זאת, ניתן להרחיב אותו עד 32 ג'יגה, באמצעות כרטיס זיכרון. המצלמה האחורית היא 13 מגה-פיקסל עם מיקוד אוטומטי והקדמית – 5 מגה-פיקסל.

הדבר הייחודי משהו שיש ב-IM5 הוא יישום הצילום המובנה של המכשיר. בנגיעה על הצילום ניתן לערוך אותו במהירות, לשמור, לשתף ואף לשלוח להדפסה במדפסת ביתית דרך רשת ה-Wi-Fi.

החברה לא מסרה את מחיר המכשיר ולא את מועד השקתו הרשמית, אולם ציינה שמדובר במכשיר ראשון מבין רבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים