מנכ"ל סמסונג: "האינטרנט של הדברים ישנה את אורח החיים שלנו"

"האינטרנט של הדברים יתאים את עצמו וישנה את צורתו ללא הרף", אמר בי קיי יון והבטיח שעד 2020, כל מוצרי החומרה של החברה יתבססו על המגמה החדשה

בי קיי יון, נשיא ומנכ"ל סמסונג

"לאינטרנט של הדברים יש פוטנציאל לשנות את החברה, הכלכלה ואורח החיים שלנו", כך אמר בי קיי יון, נשיא ומנכ"ל סמסונג (Samsung), בנאום הפתיחה של תערוכת CES 2015, שנפתחה אמש (ב') בלאס וגאס.

"זה לא אודות 'דברים', זה אודות אנשים", ציין. "כל אדם נמצא במרכז היקום הטכנולוגי שלו, והיקום של האינטרנט של הדברים יתאים את עצמו וישנה את צורתו ללא הרף, בזמן שהאנשים נעים בעולמם ממקום למקום".

יון הודיע שסמסונג תשקיע במהלך 2015 כ-100 מיליון דולר בפיתוח בתחום וציין שעד 2017, כל הטלוויזיות שמייצרת החברה יהיו מבוססות אינטרנט של הדברים. עד 2020, כל מוצרי החומרה שהחברה מייצרת יהיו כאלה.

"ב-2014 ייצרנו 665 מיליון יחידות של מוצרים שונים שתומכים באינטרנט של הדברים ואנחנו מתכוונים להגדיל את המספר הזה בהתמדה", ציין יון.

הוא קרא לשיתוף פעולה ולפתיחות בין החברות והגופים השונים כדי לקדם את התחום ולאפשר את מימוש הפוטנציאל שלו. לטענתו, התעשייה כולה צריכה לקחת חלק באינטרנט של הדברים, לאורך כל המגזרים, בכדי למצות את הפוטנציאל הטמון בו. "אני יודע שאין חברה אחת ואין תעשייה אחת שיכולה לספק לבדה את התועלות שנובעות מהאינטרנט של הדברים. אנחנו חייבים לראות את הפוטנציאל בכל סוגי התעשיות. רק אם נעבוד יחד נוכל לשפר את חיי האנשים", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים