ישראל, אוסטריה ואוסטרליה הן השיאניות בקניות מקוונות בינלאומיות

כך עולה ממחקר חדש של PayPal, שכלל 22 מדינות ● 82% מהצרכנים הישראלים ברשת קנו מאתרים בינלאומיים בשנה האחרונה

31/12/2014 18:36
התחלה חיובית בניו-יורק. PayPal

במסגרת אירוע שקיימה הבוקר (ד') PayPal בשיתוף עם איגוד האינטרנט הישראלי נחשפו נתוני מחקר בינלאומי על הרגלי הקניות וההעדפות של צרכנים בכל הנוגע לרכישות בינלאומיות (Cross Border) בהשוואה לרכישות בתוך המדינה (Domestic).

לדברי אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריקה ב-PayPal, "הטכנולוגיה משנה דפוסים והרגלי צריכה של צרכנים ואכן, יתרונו הגדול של תחום המסחר המקוון טמון בכוחו לטשטש את הגבולות הפיזיים ולאפשר לכל אדם מסחר אלקטרוני קל ונוח מכל מקום בעולם ובלחיצת כפתור. המחקר שלנו מראה שישראל היא אחת המדינות המובילות בעולם בשימוש בטכנולוגיה בכלל ובשירותי PayPal בפרט וכי הישראלים אימצו לעצמם הרגלי רכישה נבונים ויעילים לצד חיסכון בכסף ושמירה על אבטחה מירבית".

ד"ר אמיר עציוני, יו"ר ועדת קשרי קהילה ורגולציה באיגוד האינטרנט הישראלי, אמר כי "מסחר מקוון הינו זרז מוכח ומשמעותי להצלחה בהסרת חסמים במשק, עידוד הצמיחה, פיתוח הפריפריה והקטנת פערים. הפערים בין היקף השימוש הנרחב של הציבור (72% לפי סקר PayPal) ובין מיעוט העסקים העושים שימוש בכלי מסחר אלקטרוני (26% בלבד מקרב העסקים להם יש אתר אינטרנט פעיל, לפי סקר איגוד האינטרנט ו-TRI) מדגיש את גודל ההזדמנות. איגוד האינטרנט הכריז על השקת פעילות לקידום הסחר המקוון למען עסקים קטנים ובינוניים, תוך התמקדות בהנגשת ידע פרקטי לבעלי העסקים ובמקביל קידום מדיניות שתקל על היזמים ועל חווית הלקוח. אנחנו קוראים לגורמים נוספים להצטרף אלינו או לפעול עצמאית, להצלחת הפעילות במשק הישראלי".

המחקר של PayPal בודק את הרגלי הקניות המקוונות בקרב למעלה מ-17,500 צרכני ב- 22 מדינות וביניהן ישראל, והוא נעשה באמצעות חברת המחקר Ipsos MORI.

המדינה המובילה בקניות מקוונות בינלאומיות היא אוסטריה, בה 83% מהצרכנים ברשת קנו מאתרים בינלאומיים בשנה האחרונה. ישראל ממוקמת במקום השני עם 82% ולאחריה אוסטרליה עם 76%. לעומת זאת, קניות בינלאומיות הן נדירות יחסית בארצות הברית  30%, בפולין – 35% ובסין 26%.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים