דיווחים: מכירות גבוהות לאפל בשבוע חג המולד

רוב ההפעלות של מכשירים חדשים בארצות הברית בשבוע שלפני הכריסמס היו של מכשירי אפל - על פי דו"ח שפרסמה Flurry ● בדומה לשנים קודמות, חלה בשבוע זה עלייה חדה בהיקף ההורדה של אפליקציות

למכור, למכור ולמכור. אילוסטרציה: BigStock

יותר מ-51% מההפעלות של מכשירים חדשים בארצות הברית, בשבוע שהסתיים ב-25 בדצמבר, היו של מכשירים מתוצרת אפל (Apple). זאת על פי חברת הניתוח Flurry. במקום השני במצעד מדורגת סמסונג (Samsung) עם 17.7% ובמקום השלישי נוקיה (Nokia) עם 5.3%.

את הנתונים מבססת חברת Flurry על הגרסאות של אפליקציות פופולאריות, דוגמת אינסטגרם (Instagram), ופייסבוק (Facebook), שמורידים המשתמשים למכשירים חדשים שהופעלו. בדומה לשנים קודמות, ציינה Flurry, ניכרה עלייה חדה של 150% בהיקף ההורדה של אפליקציות בשבוע שקדם לחג המולד.

"על כל מכשיר של סמסונג שהופעל, הופעלו 2.9 מכשירי אפל, ועל כל מכשיר Lumia שהופעל, הופעלו 8.8 מכשירי אפל" ציינה יארה יוסטון, סגנית נשיא לניתוח ושיווק ב-Flurry, בהודעה שפרסמה בבלוג שלה אמש (ב').

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים